Gå til innhold

Mistet for noen måneder er gravid igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg dele dette fordi jeg vil vise dere som evt.også har mistet at det ikke nødvendigvis trenger ta så lang tid før man kan bli gravid igjen. Men jeg vil også gjerne høre positive opplevelser fra dere som har opplevd som meg å miste, og så med neste at det har gått helt fint. Jeg skjønner ikke hvorfor det gikk galt sist, og derfor kjenner jeg meg enda mer usikker denne gang for jeg vet ikke om det har skjedd noe med meg, eller om det var fosteret det var noe galt med. Jeg har et barn på tre år, så jeg vet jo at jeg har kunnet bære frem et barn, men klarer likevel ikke glede meg like mye enda, jeg mistet i uke 6/7 og er nå i uke 5 så tror og håper jeg føler meg tryggere når jeg er forbi uke 7 men vet ikke....Noen som har beroligende ord og opplevelser å dele med meg? Vil helst ikke ha motsatt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har mistet en gang for noen år siden..har fått en nydelig sønn i mellom tiden og nå er jeg gravid igjen:) Gratulerer så mye til dere:)Det er vel liten sjanse for at det skal skje igjen, tror det går bra denne gangen jeg:) ønsker deg masse lykke til så håper jeg vi ses her inne framover..jeg er 6+2 så ikke så mye lenger enn deg :)

Skrevet

veit akkurat åssen du har det.. jeg mistet første gang i mai da var jeg nesten 12 uker på vei.. mistet nå igjen i slutten av november for 2 gang.. ble visst gravid rett etter for nå er jeg 8+6 =) trodde aldri at det skulle gå fort for å si det sånn.

Jeg var på tidlig UL for 1 uke tid siden og da så jeg hjertet slo som bare det =)

skal tilbake om en uke når jeg er 10 uker på vei for å se at utviklingen går som det skal.

Det skal nok gå fint for deg denne gang =)

Lykke til !! ^^

Skrevet

jg mistet for 5 år siden, og 8 mnd etter på så blei jg gravid igjen , og ho blir 4 år nå, alt gikk helt supert 2 gangen...

Skrevet

jeg mistet i uke 9 i MA (trodde jeg var i uke 12) ble gravid rett etter, og fikk en velskapt sønn som nå er 2 år,venter nr 2 i april. Jeg klarte heller ikke å glede meg i starten og var veldig redd for at det skulle gå galt igjen,fikk en del andre problemer i starten i tillegg,men gikk bra likevel. Er mer rolig denne gangen

Skrevet

Heisann!

Jeg mistet i 6.uke i november, og ble gravid igjen med en gang. Har ikke hatt mens, så er forsåvidt ti uker i dag :; ) Føler at alt går greit også. Er veldig uggen i formen spesielt om morgenen, og er stadig trøtt. Puppene har vært enormt ømme, men det har gått seg til. Eller kanskje er det jeg som har blitt vandt med det :P

Jeg håper og tror alt skal gå bra. Det har gjort det hittil hvertfall, og nå har jeg sagt det på jobb og til en del venner, så jeg krysser fingrene. Fikk brev om at jeg skal på ultralyd 30.mars. Er ikke det veldig sent? Tenkte jeg skulle inn uke 14 eller noe jeg., Litt skuffet, men skal ringe i morgen. Det er jo også i påskeuka, så litt kjipt når man har tenkt seg bort på påskeferie.. Men men. Blir det slik så blir det slik, så får man reise på ferie den dagen, med forhåpentligvis gode nyheter : ) Og bilder! Lykke til, og gratulerer så mye :D

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye:-)

Prøv å slapp av, og tenk gode tanker..

Selv har jeg hatt svangerskap utenfor livmoren i nov og er gravid igjen:-) juuhuuu.. og har vært livredd for at jeg skulle bli gravid igjen utenfor livmoren, men denne gangen er det et vanlig svangerskap. Fikk bekreftet det i går, men har gått rundt og vært livredd...

Skrevet

Tusen takk for så mange fine erfaringer dere deler med meg og alle her! Jeg skal forsøke å bare være positiv, men er jo også hormonell til de grader og kan når jeg er litt trøtt og sliten, som jeg også er en del, slite litt med å la meg selv føle på at jeg faktisk ER gravid.. Men skal forsøke å kose meg mer og mer med det! Man kan jo ikke forberede seg på alle livets krumspring, så da er det jo best å nyte livet her og nå. Lykke til videre til dere alle, og til andre - del gjerne flere gode historier! Tror vi er mange som liker å lese dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...