Gå til innhold

skal til st.olavs i morgen, min mann skal levere kontrollprøve.,

Anbefalte innlegg

da er vi endelig skikkelig igang, forhåpentligvis er svarene på kromosomprøvene ferdig analysert snart... Rart at d skal ta så lang tid, vi tok dem 10.desember og måtte regne med 7-8uker før vi fikk svar..

behandlingsmetoden blir bestemt når kontrollprøven til mannen er klar. Han hadde nedsatt bevegelighet på prøven som ble tatt 18.nov 09.

får så resept på medisiner,så ska jeg ringe inn neste mens... Legen mente at jeg kun skulle ha sprøyter, fordi jeg hadde en del egg. Det er vel d som kalles kort regime eller.?

Spennende tid fremover og håper vi er igang snart :)

Fortsetter under...

Vi også hører til st.olavs! :)

Skal ha icsi pgr av mannens late svømmere. Vi skal og ha kort regime, dvs si kunn sprøyter. Fikk sms med sykehusapoteket om at medisinene mine var sendt idag, så er det og vente til begynnelsen av neste uke og sprøytestart! :)

Vi måtte ikke ta kromoson test, har aldri vært snakk om det heller. De vet ikke helt grunnen til at vi måtte ha icsi, siden mannens svømmere er helt fine.

Vi har et friskt barn fra før av da, laget på naturmetoden;)

Annonse

Sita78 håper å være igang i midten av februar, hvis d passer for sykehuset :)

vi fikk heller ingen grunn, for hvorfor vi måtte ta kromosomprøvene, bare att vi måtte. Håper dem er snart ferdig analysert.

Dem skulle sende til oss prøvesvarene på kromosom- og kontrollprøven av mannen min - så snart alt var klart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...