Gå til innhold

er så trøtt og sliten.. noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er gravid for andre gang nå, og er i uke 12. sist svangerskap var jeg kvalm, men ikke så trøtt og sliten som jeg er nå. jeg klarer nesten ingenting før jeg blit helt utslitt. var hos legen og fikk beskjed om at jeg har lavt blodtrykk og lavt blodsukker. men ingenting å gjør me det. men det begynner å bli så slitsomt, ettersom vi har ei på 2,5 år som vil ha ei oppegående mamma :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Er i uke 12 jeg og.

Jeg har også vært plaget med veldig trøtthet, såpass at jeg fikk 30% sykemeldin og kan sove 2 timer ekstra på morgenen. Herlig. Ennå må jeg ha 1/2 times - 2 timers middagshvil etter jobben. Har fått tips fra legen min om å spise jern-tabletter for å bli litt mindre trett. Har ikke hatt mulighet til å prøve ennå, skal å kjøpe det i løpet av uka. Det er jo ikke akkurat farlig å spise, så det er verd ett forsøk. Lavt blodsukker vet jeg ikke helt hva man kan gjøre med, hva med å høre med jordmor, kanskje hun har andre erfaringer og råd enn legen har?

Du får kose deg, slapp av ved hver anledning og finne på ting med jenta di som du ikke trenger å slite deg ut på :o)

=)

Skrevet

du må bare rett og slett hvile, sove og ikke presse deg.

Skrevet

Jeg kjenner ei som har lavt blodsukker, og det eneste hun kan gjøre er faktisk å spise noe ofte! :) Så spis helst annenhver time, så kan det kanskje hjelpe? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...