Gå til innhold

Hva tror du jeg venter :-)?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg får svar om 3 uker (håper jeg)! Kanskje du vil tippe? Til vanlig lever jeg gjerne på sjokolade og minst mulig grønnsaker og frukt:-)!

Mine symptomer så langt:

lett kvalme døgnet rundt (ikke kastet opp)

trøtt

svimmel

litt hodepine noen få dager

giftering går i sirkel over magen

vil ha salt mat + grønnsaker og frukt

ikke særlig lyst på sjokolade

ømme pupper som har vokst en god del

blitt tykkere over det hele

fått noen kviser i ansiktet/halsen

Håper du vil tippe på meg :-)!

ELVIRA

Fortsetter under...

jeg venter gutt...mine symptomer fra uke 6 var: kvalm uten å kaste opp frem til uke16, stort sett hele døgnet. Trett, kviser i pannen, ømme pupper... dilla på epler og anna frukt, gjerne også salat.

I første svangerskap, da jeg ventet jente spiste jeg ikke noe frukt el grønnsaker, men hadde dilla på kjøtt middager. Hadde heller ikke lyst på godteri da. Jeg var bare litt kvalm på kveldstid, ellers i fin form hele svangerskapet.

Vanskelig å tippe på deg, finner likheter ved begge svangerskapene.

Lykke til, dette blir spennende... hvis det betyr mye for deg hvilket kjønn du får så ville jeg ikke visst hva jeg ventet. Tror at når ungen kommer så blir du verdens lykkeligste uansett om det er gutt eller jente.

Men det er det kanskje ikke like lett å vite før man har prøvd å være mor...

hei. jeg tipper jente på deg, jeg ;O) jeg får jente og har noen av samme sympt som deg.. ; lyst på frukt, grønnsaker, salt (prøver å redusere inntak av salt da.. men guuud så godt!! har spes falt for den danske salamien) litt kvisete hud på bryst og ansiktet, også hovent ansikt:( ringen går i sirkel her og...

så jeg tipper jente:)

lykke til fremover:)

gratulere med baby i magen:)

Jeg spurte pendelen min jeg, og den sa at du venter jente :D

Men jeg er helt ny på det å bruke pendel, og vet ikke helt hvordan det er ift til å spørre på andres vegne slik da. Men regner egentlig med at det er helt kurant når du har stilt spørsmålet ut slik selv.

Er veldig spent på om jeg kan få riktige svar med pendelen på andres vegne slik da :D

Pendel? Spår du på en måte da eller? Jeg venter i spenning og lover å komme tilbake til deg når jeg har fått svar :-)! Skal til UL mandag 15/2, så da håper vi å få svar på om alt ser bra ut og om vi får gutt eller jente :-)!

Jeg har litt jentefølelse selv, men har tatt feil på kjønnsfølelsen før ;-). Jeg har imidlertid alltid hatt rett på følelsen om jeg er gravid eller ei ca 1 uke etter EL, til tross for ingen graviditetssymptomer.

Takk for svar :-)!

ELVIRA

Jeg stiller ja/nei spørsmål til pendelen. Først ber jeg den vise meg ja, og så nei. Og så stiller jeg spørsmål. Pleier alltid stille en masse kontrollsprsm og for å se om jeg får riktige svar, og på de har jeg alltid fått riktige svar.

Men hittil har jeg bare spurt for meg selv, så nå er det ekstra spennende siden jeg har spurt for en annen :)

Jeg har brukt pendelen både over magen min, og stilt spørsmål om kjønn og antall nå i dette sv,sk mitt, så er veldig spent på om det stemmer denne gangen og. Tidligere har jeg tatt ringtesten, og den har alltid stemt på meg.

• 2 uker senere...

Annonse

Vel, det er ikke alle som ønsker seg et barn til, men en jente eller en gutt... Kan godt hende at vi er dårlige mødre eller fedre, men det kan JEG leve med at andre tror. Alle babyer er skjønne, men de vokser opp og blir individer og der er det stor forskjell på kjønn. Jeg ønsker å oppleve og leve med begge deler, ikke bare gutter.

hei,jeg forstår deg såå godt.Jeg er i samme situasjon som deg.Hadde 2 gutter fra før og ønsket meg inderlig en jente denne gangen,men det ble gutt igjen.Ble kjempe lei meg og skuffa,da familie og venner ertet meg med dette.De mente jeg ikke fikk til jenter,men bare gutter.Det var så sårende.Hadde nettop vært på ul,og var skuffet nok:(Det tok flere dager på meg og venne meg til denne nyheten,men tro meg,skuffelsen går over snart og du blir mer og mer knyttet til lille gutten din.Er enig med deg at enkelte her skriver svar bare for å provosere.De må jo forstå at det er lov å ønske seg det ene eller det andre.Vi hadde sikkert ønsket oss en gutt,hvis vi hadde bare jenter.Ikke det at vi ikke er glad i guttene våre,det er vi selvfølgelig,men vi ønsker og oppleve begge deler.Jeg ser ikke noe feil i det og det er lov og ønske seg det man ikke har.Dere må slutte å kritisere oss for det.Jeg ønsker deg masse lykke til og du må vite at jeg forstår deg veldig,veldig godt.Er i sammme situasjon selv.Det er mange som får det motsatte kjønn etter 3.barn,så vi skal ikke gi opp.Vi får sikkert jente vi og.Må bare stå på og ikke gi opp:)) Sender deg mange varme tanker fra meg:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...