Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du være en engel å se på meg? Lurer på om jeg snart får fast jobb og om vi får boliglånet vi har søkt? Hvis ikke, når? Lurer også på når vi blir gravid med nr 3, evt termin og kjønn :-) Har tidligere blitt spådd graviditet av flere her inne i månedsskiftet januar/februar/mars, hva ser du på meg?

Tusen takk for din tid :-)

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hei Twilight, bedre sent enn aldri? ;)

Først og fremst jobb: Det er forhandlinger/kontrakt/avtaler i luften. Jeg vil si rett og slett JA, det vil bli fast jobb på deg, akkurat tidsperspektiv har jeg ikke sett på, men ikke så altfor lenge til, kort kommer opp om at det kan bare gå en vei nå og det er oppover, ting har kanskje vært litt på bunn når det gjelder jobb? Ellers kan det rett og slett være at du må slutte i den nåværende jobb for å få den faste jobben (hvis du jobber nå da), det kan kreve stort mot å ta denne beslutningen, men det kommer opp at du må videre hvis du skal få det du ønsker. Litt vanskelig når jeg ikke får inn helt om du er i jobb nå eller ikke, men hovedpoenget er at det kan være vanskelig/tøft å ta et valg eller å hoppe ut i noe, men at resultatet blir veldig bra når du har kommet deg gjennom det. Noe er forbi og noe nytt kommer inn. Er mye kommunikasjon og tanker her. Du kommer til å få et gjennombrudd når det gjelder jobb.

Når det gjelder boliglån så tror jeg dere vil få det ja, det vet du kanskje allerede? Et praktisk råd: får dere nei i en bank så spør videre i andre banker, ikke gi dere, det er så forskjell fra hvem man møter på ofte..

Graviditet blir det ja!! :D Er du alt gravid?? Tror det kan skje rimelig raskt jeg! Senest mars vil jeg påstå. Kjønn var vanskelig å få opp akkurat nå..tenkte først gutt, men kortene sier jente..hmm..akkurat nå vil jeg ikke si noe fast på det, kan evt titte på deg igjen når du har blitt gravid. Muligens kan det være fordi du har barn fra før, hvilket kjønn har du på de? Håper du fikk noe ut av dette og lykke til med både jobb, graviditet og bolig! Høres ut som du er i en litt lik situasjon som meg akkurat nå, på bolig og jobbjakt jeg også ;)

Klemklem!

Skrevet

Tusen takk for svar, Zazzy :-) Ja, det er sant: bedre sent, enn aldri ;-)

For å svare på noe av innlegget ditt så er jeg uten fast jobb nå. Kom rett fra skolebenken, ferdigutdannet i desember og trodde virkelig ikke det kom til å bli så hardt å få fast jobb! Er helt fortvilet, men nav vet råd og har sendt meg avgårde på kurs for å lettere kunne få jobb. Skal søke på en jobb jeg syntes var interessant nå til uken, så får jeg krysse fingrene for at dette er min mulighet :-)

Ang boliglån har vi fått ja fra banken min samboer er kunde i. Vi får lån på dagen når jeg har sendt inn arbeidskontrakt, noe jeg ikke har ennå, men da er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste! :-)

Så til graviditet: jeg håper virkelig du har rett:-) Fikk opp et tarotkort på meg i dag som viste nyheter ang svangerskap og/eller fødsel så jeg håper at jeg allerede har en spire i magen :-) Har ikm 22.02 så krysser fingrene for at tante rød holder seg unna denne måneden og 9- 18 mnd fremover! Men det er jo også lurt å ikke håpe for mye, vil jo ikke bli sønderknust dersom jeg ikke er gravid nå. I forhold til kjønn på barna vi har fra før: vi har en gutt født i 06 og en jente født i 09. Har alltid følt gutt-jente-jente på meg selv, så det blir spennende å se når den tid kommer :-)

Håper du, i likhet med meg, ganske snart har hell med deg hva jobb og bolig angår :-) Tusen takk nok en gang for at du tok tid til å se på meg og gi så utfyllende svar som du har gitt :-)

Klem tilbake fra

Skrevet

Hei Twilight og takk for tilbakemelding, det setter jeg stor pris på :) Og så blir det litt klarere i forhold til kortene jeg får. Ja jobb tror jeg ikke du skal bekymre deg for, det kommer til å ordne seg om ikke lenge. Og da ordner jo lånet seg også automatisk ja :) Prøvde å se på kjønn en gang til, og igjen kommer først gutt så jente..hehe..kanskje det blir to ;) Nei si fra når du har blitt gravid så skal jeg se på nytt, regner med jeg hører fra deg snart da ;p hehe.

Masse lykke til iallefall! :)

Skrevet

Hei igjen, Zazzy :-) Jeg blir så glad for dine svar, du tar deg god tid og gir utfyllende svar. Kjempeflott! :-) Du virker treffsikker på det du ser så jeg velger å stole på deg og håper virkelig at det går min vei ang jobb :-)

Ang graviditet: Kan du se om jeg er gravid nå eller når jeg i såfall tester positivt? Mars virker som en evighet unna, selvom det ikke er det ;-) Hadde vært utrolig morsomt med tvillinger - en av hver ;-) Alltid ønsket meg det :-) Håper du har rett og at du snart får glade tilbakemeldinger fra meg ;-)

Tusen takk for tiden din og lykke til selv med jobb og boligjakt ;-)

Klem fra

Skrevet

Zazzy: jeg hadde beregnet feil dag for forventet mens oppdaget jeg i dag :-D Trodde det var 22.02, men det er i dag! Foreløpig ingen mens, men murringer. Ser du om jeg er gravid nå? Evt når jeg er mest fruktbar i forhold til el (eggløsning)? Har litt kluss med syklusen etter prevansjonsslutt for 8 mnd siden, så har ikke helt orden på når jeg forventer el.

Takk for svar :-)

Skrevet

Hei igjen. Jeg trooor ikke du er gravid enda..Når det gjelder fruktbarhetsperiode så er det litt vanskelig for meg å se slike eksakte tidspunkt så det tror jeg ikke jeg skal prøve meg på dessverre. Men stress ned og ta vare på deg selv nå, det føler jeg du trenger! Klem :)

Lykke til videre!

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid til meg :-) Gleder meg til mars nå, håper spiren sitter da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...