sneipen <3 snuppa Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 skal til legen snart, å gruer meg litt:/ skal henvises videre for brystreduksjon.. noen som kan fortelle meg hvordan dette skjer? tiden etterpå? bruker f-cup:( er bare 1,56 m,så synes de er litt for store;) dessuten plages jeg med skuldre/nakke/rygg..
Rampongi Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Lykke til. Kan ikke stort om det, men håper å få en operasjon i løpet av året selv.
sneipen <3 snuppa Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2010 ok,bra vi er flere;) lykke til:))
gerd Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Veldig godt å få det gjort og jeg var ikke så veldig plaget.
thea - M har gull i gulping Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har blitt henvist til kirug før, har du vært der og fått time til operasjon? Har veldig lyst til å redusere mine, må bare spare penger først:)
ambumamma Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Det er jo veldig forskjell på hvordan folk ha det etter operasjon, men jeg for min del var veldig heldig og hadde ikke noe vondt. Var sykemeldt i 4 uker etter operasjonen. Det eneste kjipe var at jeg klarte ikke amme lillegutt. Enda jeg fikk han nesten 5 år etter reduksjonen...
sneipen <3 snuppa Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2010 har ei snuppe på snart 9 mnd, ville det være for todlig med opersjon i 1-års-alderen hennes? bør jeg vente til hun blir større. sambo jobber en del i perioder,og er da ofte ikke hjemme før i 10-11 tiden på kvelden..
thea - M har gull i gulping Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Gjør det når han har ferie:) Så kan han være hjemme første to ukene og hjelpe til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå