Gå til innhold

Sønnen min er ca 2 år når neste kommer.trenger jeg søskenvogn? eller bare en vanlig vogn med brett? bruker 2 åringer vogn mye?? Håper på mange svar..

Anbefalte innlegg

Overskriften sier seg selv:) har så lyst på emmaljunga citycross...det går visst an å kjøpe søskensete til de,hvordan fungerer det? noen som vet?

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke kjøpt søskenvogn.

Ståbrett eller søskensete vil fungere bra, men vær obs på at det er max vekt på de søskensetene som skal oppå vogna.

2 åringen har vel kanskje oxo en trehjulsykkel du kan ha tau i.

I og med at han blir 2 år vil jeg tro at han enten er eller veldig snart blir for stor til søskensete. Vi kommer til å kjøpe ståbrett jenta vår som blir 2 år og 10 mnd. Hun sover i vognen i barnehagen og sitter i den hvis jeg må trille hjem. Hvor mye han bruker vognen er vel litt opp til dere :) Nå virker det som det begynner å bli slutt på sovingen, noe som passer bra siden vi har kjøpt citybag som skal på i mars :)

Jeg har søskenvogn til mine to hvor det er 2 år mellom. Bruker den daglig. men har ikke eldste i barnehage. 2 åringen liker ikke bruke søskenbrett, trives bedre i vogn. Har MB dobbel.

Mange toåringer har behov for vogn lenge enda. De kan synes det er tungt å gå langt, er grinete, stikker av, har behov for å sove. Jeg sier helt klart søskenvogn ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...