Gå til innhold

Smertefull eggløsning? Eller noe annet galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rundt eggløsning har jeg smerter i underlivet og nederste del av magen. Det kjennes ut som noe som trykker seg nedover i underlivet. Og hvis jeg trykker på magen kjennes smertefulle stikk/ilinger i sidene. Noen som har kjent noe lignende i forbindelse med eggløsning? Sluttet med p-piller i august, men er ikke blitt gravid enda. Men vet det kan ta litt tid, så prøver å ikke bekymre meg for mye enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo komme av cyster på eggstokkene,det kan visstnok gjøre vondt...

Skrevet

Hei!

Jeg har også smertefulle (dog moderate smerter) ved EL. Tror det er ganske vanlig. Men hvis det gjør veldig vondt, kan det jo være greit å få det sjekka.

Skrevet

Jeg har samme problem..Akkurat ved eggløsning, jeg har vært til GU der han kjente inni meg..(gjorde jævelsk vondt) men alt var som normalt..så er bare sånn jeg er mente han....Greit å vite at man ikke har noe galt da:)

Min søster hadde betendelse på eggstokkene, mente legen..

Hun hadde uteblitt menstruasjon og legen mente det var pga betendelsen, men neida hun er 14 uker på vei!:D jeg skal bli tante:)

Skrevet

Jeg har vondt i hele nedre del av magen i 3-4 dager under EL. Slik har det vært etter jeg fjærnet spiralen for 5 mnd siden....

Litt irriterende. I tillegg kommer menssmertene 1 uke før mensen, så da er det en evig runddans..

I dag er ikke humøret på topp kjenner jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...