Gå til innhold

Clearblue digitaltest....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det veldig nøye å ta av morgenurinen for å få riktig på ukesindikatoren?? Testet positivt på billigtest i morgest, men vil finne ut sikkert... NÅÅÅ :P

Noen med erfaringer?

Jeg er på dag 29 i syklusen nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har gått over ikm, så spiller det ingen rolle når på dagen du tester;-) billig testene er omtrent like pålitelig som de dyrere. Vet bare at cb testene er veldig nøyaktig.

Skrevet

de digitale testene trenger mye mere hcg en vanlig clearblue. jeg testet på sist graviditet 1 uker etter ikm med clearblue digital positiv. vanlig clearblue på ikm.

Skrevet

Jeg testet nå i morgest og jada, der sto det GRAVID 1-2 uker...

Så da er jeg vel gravid igjen da.. en blødning etter sa..

Greier ikke å glede meg ennå.. for det første pga at jeg har mistet to ganger før og ikke tør å slippe jubelen løs. For det andre reagerte sambo med å bli satt ut... når jeg kom hjem fra jobb i går hadde han disket opp med mat osv og satt i sofaen og strøk på meg... men etterpå da jeg spurte hva han tenkte ble han bare helt stille.. jeg satt lenge og ventet på svar, men til slutt måtte jeg bare reise meg for å finne på noe annet.. :/ Han gikk til slutt i senga å la seg og ble der liggende i ett par timer.. sa ikke stort mer når han sto opp heller..

Startet slik sist også men da ble alt greit når vi fikk snakket sammen.. jeg gråt mye..

Denne gangen har jeg ikke grått.. jeg er heller litt småsint fordi han er den som gråter.. jeg føler at det ikke er jeg sm skal "trøste" han, men at han heller må vise medfølelse for meg.... :/

Mye klaging her nå, men måtte bare få det ut... nå skal jeg reise på jobb å forsøke å ha en fin dag der værtfall.. :o)

Menssmerter som forrige gang og en start på ømme pupper btw..

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

gratulerer såååååå mye:)<3 lykke til inne på 1 trim å deretter 2 og 3:)

Skrevet

Gratulerer!!! Håper dere kan glede dere masse sammen, og planlegge alt det fine som skal skje i livet deres de neste årene:) Å få barn er jo det kjekkeste (og mest slitsomme) man kan oppleve. Masse lykke til i graviditeten.

Skrevet

Har ikke vært mye snakking etter mandagens test.. men blir i kveld.. startet så vidt nå før han dro ut en tur.. er spent på hva vi kommer frem til..

Uansett.. jeg lurer på om jeg må ringe lege å be om litt ekstra oppfølging ettersom jeg har mistet to ganger før? Tenker jo masse.. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...