Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, tror jeg har IKM i dag eller i morgen. Klarte ikke å la være å ta en test på morgenen i dag, og den var som alltid negativ (har prøvd i over ett år nå). Selv etter intens stirring i ti minutter, så den fortsatt veldig negativ ut......SUKK, jaja, tenkte jeg - bedre lykke neste gang. Får prøve å holde motet oppe.

Jeg hadde fri i dag så tenkte jeg skulle trøste meg med en kopp kaffe og litt shopping. Huff, det skulle jeg jo ikke ha gjort. Det er babyer og barnevogner og stoooore mager OVERALT! BLÆÆÆH!! Kjente at det begynte å gjøre litt vondt i hjerteområdet da, og fikk litt klump i halsen.

Tenkte TA DEG SAMMEN DA JENTE! Sånn kan man jo ikke holde på. Får tenke på noe annet...

Nesten alle kafeer var fulle av barnevogner og lykkelige mødre i koselig småprat med sine venninner med baby på fanget.....Seriøst- det vrimlet.....hmmm ja jeg vet, det var jo formiddag på et kjøpesenter, så det er vel forventet.

Fant meg omsider en plass på en kafe uten noen barnevogn eller baby i nærheten. Kjøpte meg en kopp kaffe og rigget meg til ved et bord. Det tar kanskje 5 minutter og så er jeg omringet av barnevogner og nusselige babyer igjen. VRÆÆÆÆL......jeg klarer jo ikke annet enn å tenke på baby!

Huff, dette begynner jammen å ta på. Jeg har ikke vært sånn før. Jeg har da gjerne sittet og smilt til en baby ved nabobordet. Nå begynner jeg å unngå venninner som er gravide eller har bittesmå også. Det gjør litt vondt å se dem selv om jeg selvfølgelig er veldig glad på deres vegne og synes det er veldig koselig med små babyer..... Jeg begynner faktisk å bli litt småsprø..

Får vel prøve å ta meg sammen litt og fortsette med godt mot. Man skal jo ikke stresse med dette, men det er jammen ikke lett å la vær når man ønsker seg noe så mye.

Får bite tenna sammen og vente på den hersens uønskede mensen og flere sjanser. Stakkars bikkja som fungerer som erstatning, den blir bortskjemt og helt ødelagt, hehe

Takk for at du leste min lille utblåsning:-) Er godt å bare få det ut, når man ikke kan dele det med noen andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan!

Vi er nok maaange her som kjenner igjen det der. Vi brukte lang tid på å bli gravid begge gangene, og i tillegg måtte vi avbryte det siste svangerskapet pga misdannelser. Så nå er det på'n igjen... Mager med søte kuler er ikke akkurat mitt favorittsyn for tiden. Man blir litt småsprø, og har masse følelser en egentlig ikke vil ha.

Jeg ønsker deg masse lykke til! Hos meg er det pergo som har gjort susen, ellers hadde jeg sannsynligvis aldri blitt gravid.

Stor klem fra

Skrevet

Det er godt å høre at det ikke bare er jeg som er sånn, at det er flere i samme siyuasjon. Kan ikke forestille meg en gang hvordan det må være når man i tillegg har mistet en baby. Jeg har jo aldri opplevd å være gravid selv.

LYKKE til til deg også!!

Får ta meg en tur til legen nå, så kan man kanskje få litt hjelp:-)

Skrevet

off det er ikke lett. hadde en sa for 4 mnd siden og nå er jeg bare så lei av syklus helt på tur og alle rundt som er gravide og får baby. Var hos legen i uka, men ikke så lett som jeg hadde håpet på. Han måtte sende brev videre til gynokolog. Jeg som håpet på noen piller så en mega eggløsning og ny spire. hehe..

det jeg egentlig skulle si er at du er IKKE alene om negativ test mnd etter mnd og nye tårer hver gang :(

Det er slitsomt å se alle de fine barnevognene som triller tur forbi. Men snart er det nok vår tur. Det må det bli. :) satser på hele julen hjemme til neste år.

håper vi snart får flytte oss over til 1. trimester jenter :)

Skrevet

Ja, vi satser på en rask og trygg forflytning til 1. trimester i nærmeste framtid!

Skrevet

Jepp, satser på at vi er ute og triller med flotte vogner til jul, og at vi ikke trenger å spare feriedager til juleferie:-)

Føles litt bedre nå, men var så dum at jeg så Marley and Me nå nettopp, og de får selvfølgelig tre unger i løpet av filmen! (hehe, ikke så lurt å se den i dag).

Nei nå er det virkelig på tide å komme seg i seng, også får man prøve å tenke litt på andre ting i morgen.

Natta, og takk for oppmuntrende ord. Dere er supre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...