monca*84*j12 Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Jeg er på min 3uke på grete roede, og skal på 2veiing i morgen.. Gikk ned 1.8 første uken.. så er spent nå.. klemklem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Går ikke på Grete Roede da, men ville bare ønske deg lykke til med veiingen i dag:-) Jeg er selv begynt på pulverkur for å få en kick start. Må jo være super flink når den kuren er ferdig da, for da kommer jo kg lett på, men jeg skal klare dette nå. Hittil har jeg gått ned 5,1 kg siden jeg begynte å bli flink. Er veldig glad og fornøyd med det, men har fortsatt en laaaaang vei å gå.. Utrolig greit å ha dere andre damer her inne å følge med på og "stå sammen med" :-) Klem M-79
monca*84*j12 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 Takk for det.. Er kjempe spent nå.. Kurset er i dag kl.7... hmmm, må si jeg er så skeptisk til sånne pulver kurer jeg da.. Just fordi man så lett legger på seg...Men det er jo som du sier; en må være flink etterpå... Men over 5kg... Det er jo kjempe bra da!!!! you go babe... Hvor lenge var det du hadde holdt på??? Jeg er inni min 3uke=) Ja, veldig greit og ha dere alle her inne=) klemklem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Tusen takk for det monca:-) Har egentlig holdt på med til å fra slanking siden august. Men ble ikke 100 prosent seriøs før 1.januar, så da er det vel 4,5 uke.. Ja er deilig å bra med 5 kg, men håper jeg klarer å holde motivasjonen oppe.. Har jo fortsatt en laaaang vei å gå.. Får heller tenke slik at om jeg går på en smell en dag, så får jeg virkelig ta meg sammen dagen etter, og børste det av meg, og gå videre;-) Har ikke tenkt å gi meg ihvertfall:-) Er jo godt i gang:-) Og det er du også monca! Hvordan gikk det i går? Håper du fikk et resultat du er fornøyd med! Klem:-)
monca*84*j12 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2010 Ok, Jeg er spent på det samme som deg jeg altså.. Om jeg klarer og holde motivasjonen oppe... Er vel det som kanskje kan bli en liten utfordring. Men just nu, er alt greit... Går ikke rundt og er sulten, er ikke så fysen lengre heller.. Kanskje en av fordelene med og spise ofte.. Slanking blir liksom litt som og ri, du må sette deg opp igjen om du faller av... hehe.. Det jeg liker med grete roede er jo at man faktisk får spise litt godis i begrensede mengder.. Da er det jo større kjangs for og slippe "smellene".. Ja da, er nøgd med veiingen i går jeg=) Gått ned 1.4 til.. Så da er jeg oppe i 3.2 totalt på to uker.. Happy er jeg.. hehe Håper jeg klarer og holde det oppe.. Gjør det jeg kan.. Trener hver dag, og spiser sundt! klemklem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Å det er jo super bra på to uker!!!!!!!!!!!!! Gratulerer!!!!!!!!!! Vi får prøve å hjelpe hverandre å holde motivasjonen oppe, så skal vi nok klare dette her:-) I dag gikk jeg på vekten igjen, og nå har jeg gått ned 5,7 kg. Så 0,6 siden sist jeg veide meg da, så jeg er fortsatt fornøyd. Men begynner å savne mat;-) He he. Prøver å holde ut til lørdag. Da har jeg avtalt med mannen min at vi skal ha reker. Så da blir det en liten "utskeiing" den dagen. Det rare nå når jeg går på denne pulverkuren er at jeg savner egentlig ikke så veldig godis, men jeg savner VANVITTIG chips og salt mat... Nei HANG IN THERE:-D Stor Klem:-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Jeg gikk på Grete Roede fra mars 2009 til desember 2009, og gikk ned 21 kilo - er "flink" ennå, men har pause fra kurs siden jeg ble gravid:) Var ikke helt ferdig med vektnedgangen, men det kom andre ting "i veien" så derfor pause... hehe. Har tilogmed falt utenfor denne 90+gruppa, men ettersom graviditeten skrider fram regner jeg med å komme på 90-tallet igjen. Lykke til - kan være et slit underveis, men følelsen når målet er nådd er ubeskrivelig!
monca*84*j12 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2010 Ja, da var 4kg vips borte på 3 uker=)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Å hjelpe meg monca:-) Gratulerer! Det er jo suuuuper bra!!!! Har litt mer minus her også. Nå veier jeg 110.6, og er gått ned totalt 6,5 kg, og BMI'en har sunket 2 hakk:-) Det er så deilig å se resultater!!!!! Har gått ned 4,9 siden nyttårsforsett 1.jan;-) Er veldig fornøyd med det. Det hjelper på motivasjonen at det går gradvis nedover. Har fortsatt 10 kg igjen siden før sv.skap, så det er jo litt kjipt da, men det er bare å bite i det sure eplet, prøve å være positiv, og ALDRI GI OPP:-D Ellers er det jo nå helg, og vi skal i besøk både lørdag og søndag..... Skeier nok litt ut, men prøve å holde det på et nivå som ikke ødelegger for mye. Skulle egentlig ønske det bare var en av dagene vi skulle i besøk. Men men. Spiser litt ekstra i helgen, så full pulver kur fra mandag igjen! Masse lykke til videre monca! Du er FLINK:-) Stor klem og god helg:-)
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har gått 2 kurs med grete roede og jeg gikk ned 10 kg =)=) Så det funker helt klart... men det er viktig å være innstilt på å klare det... enn må jobbe for det, men desto mer moro å gå ned =)=)
monca*84*j12 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 24. februar 2010 Oppdatering; 8kg på 6 uker.. Dette går rette veien; nedover!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 7. mars 2010 #12 Skrevet 7. mars 2010 Jeg skal begynne på Grete Roede program etter fødselen..nå spiser jeg det jeg vil pga jeg har liten matlyst..har faktisk ikke gått opp noen ting i svangerskapet ennå er i uke 31 nå.. Er et supert opplegg med Grete Roede og vi kan jo spise litt av alt:) Er ganske enkelt hvis vi har viljestyrke til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå