Gå til innhold

er mannen deres med på evnt tidlige UL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Typen blir med på tidlig UL nå i uke 13, men nå skal det sies at han var pådriver for å få bestilt timen :) Han har veldig lyst til å se hva som foregår inni der, siden han ikke ser så mye utenpå enda...

Nå får man jo sett litt mer på den ordinære ULen vil jeg tro, blant annet kjønnet dersom man vil vite det, så det er sikkert viktigst om han får være med på den.

Mannen min var med på tre av fire forrige gang. Men nå har jeg allerede vært på en og skal på en i dag (skrev faktisk akkurat om dette på den andre tråden din Celine). Han har ikke vært med på noen av de. Regner med at han skal være med på den på Ullevål og lurer på å ta en ekstra i Tønsberg hvis det passer. Der er det nemlig en superflink lege med bedre utstyr enn de har på Majorstua (og koster halvparten...) - selv om det da kun blir kose-ultralyd. Er vel først og fremst i dag jeg kan få skumle nyheter. Vil gjerne ha han med men det går ikke pga jobben hans. Kunne selvfølgelig ha trumfet det gjennom (tipper han har lyst). Men det faller så mye ekstra arbeid på han om dagen (ny jobb + alt husarbeid/matlaging/ barnestell her hjemme) at han sitter å jobber sent på kvelden allerede for å få det til å gå rundt. Sjansen for at noe er galt er jo liten, men det er jo alltid en lite men...

Det jeg tenkte å si var egentlig - at om han ikke kan være med så takler du helt sikkert dette alene, Celine. Men hvis du føler deg veldig usikker så kan du kanskje høre om en vennine, søster eller mor kan være med deg eventuelt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...