Gå til innhold

er lei meg..

Aron09,3SA*ønsker-spire*

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil så gjerne ha baby i magen min, har prøvd 2 ganger som det har gått galt nå, vet ikke om jeg klarer å gjennom dette en gang til, vil bare at alt skal gå bra og at babyn kommer til å sitte der i 9 mnd. har ikm i morgen men har bynt å tro at mens skal komme,tok en test i dag og den var negativ.

er bare veeeeldig oppgitt i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det, jeg opplevde det samme som deg...men på 3. forsøk satt spiren og fikk en nydelig gutt!

Så alle gode ting er tre!

Skrevet

håper jeg inderlig.

utrolig godt å se at det kan gå bra på 3 gang, ser at det er så utrolig mange som mister i sa og ma, under ingen det, er utrolig gla får at jeg har en sønn fra før slik at jeg kan få tankene vekk fra det vonde i ny og ne,mn tar meg også tid til å bearbeide de når jeg kan, føler at det er viktig.

har du prøvd lenge på nr 2 nå eller?

tusen takk får gode ord.

Skrevet

Hei igjen!

Fortvil ikke, en vakker dag så sitter nok spiren hos deg også! Jeg tror jeg mistet fordi jeg ikke var klar for det. Mistet pappaen min oppi det hele, så det var en tung, tung tid.

Jeg har en liten gutt på snart 3 år nå, han lyser opp hele min hverdag. Det går bra til slutt! Det er bare virkelig tøft, når man så inderlig ønsker seg noe så sterkt og håper fra gang til gang.

Jeg tror jeg har vært heldig denne gangen, første forsøk etter at jeg har ventet en hel syklus etter p-ring slutt. Det var på en måte planlagt på en måte ikke...håper nå at spiren klamrer seg fast. Etter uke 7 tenker jeg at jeg slapper mere av, siden spontanabortene som jeg hadde var nemlig i uke 6 og uke 7.

Du er ikke alene om å føle det slik du gjør!

Skrevet

prøver å ikke fortvile men er ikke så enkelt har 3 venniner og 1 søskendebarn som er gravide i tillegg er kjempe glad på deres vegne men av å til veldig sjalu da den ene røyker som en svamp den andre drikker masse vin å den tredje piller så tenker av å til hvorfor skal det skje meg..

dessverre er sa faren størst i uke 6-7 er den mest risikoe uken kan du si, vet ikke helt hvorfor.

jeg mistet en i uke 6 å en i uke 9. den i uke 9 var ganske drastisk egentli hadde små blødd me bare spotting i 1 uke hadde vært på 2 ul men alt så bra ut å hjerte slo, 2 dager senere bynner jeg å blø mere, kjenner jeg får veldig vondt en kveld, ringer gynekologen å han ber meg komme neste morgen å bare ta d me ro på kvelden, 30min etter jeg hadde snakket med han så måtte jeg på do, skulle reise meg å kjenner det var noe som kom rennende tok hendene under å der sto jeg med en kul som fyller hånda mi, do var full av blod, gulvet,meg,vasken å får å ikke snakk om synet av det jeg hadde i hånden en liten vann kull med en liten spire inni:( tror denne hendelsen psyker meg mye ned, mannen min hadde tiligere sagt til meg at ja du mister vel nå, ble lei meg da.

kjenner jeg bynner å bable litt nå så tror jeg avslutter der. huff, var litt godt å få det ut. legen å gynekologen sa bare at dette var normalt,mn som sagt for meg er det jo ikke så normalt å stå å se så mye blo pluss at jeg holder spira i hånda mi som jeg kasta i DO. hufff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...