Gå til innhold

Utsolgt pergotime

Anbefalte innlegg

Pergotime er utsolgt igjen!

Synes alltid det er problemer med å få tak i dem, hver mnd har jeg stresset fra apotek til apotek.

Nå finnes det ikke en eneste pakke igjen i Oslo eller Sandvika, har ringt, og alle har sjekket om noen andre har det.

Jeg skal begynne på piller i overmorgen, men det ser ikke ut som jeg får det til. Blir så utrolig skuffet hvis dette skal hindre et forsøk denne mnd.

Noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141334721-utsolgt-pergotime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekket vaktapotekene på Riksen og Ullevål? I og med at de er fertilitetsklinikker kan det være at de har det på lager.

Ikke tro på dem om de sier andre ikke har, ring hvert enkelt apotek.

Jeg fikk beskjed om at ingen vitus apotek hadde, men likevel fant jeg ett som hadde to pk liggende..

Lykke til!

Så kan du sjekke Veitvet apotek, han som driver apoteket sier han alltid har et godt lager :) Og det stemte hvertfall sist de var utsolgt, da fikk jeg ei eske fra Solsiden i Trondheim og ei fra han på Veitvet :)

Verdt å høre hvertfall, lykke til på jakten

Jeg fikk karret til meg den siste pakken på Apotek 1 Holtet på lørdag, way utenfor min vanlige rute. Det er visst problemer med leverandøren, men apoteket på Økernsenteret snakket om at de ventet levering i uke 4, så kanskje du kan høre med dem også. Det beste er nok uansett å ringe individuelle apotek og ikke stole på at hele kjeden er utsolgt.

Lykke til!

Det er så utrolig bra at vi kan hjelpe hverandre med alt mulig her inne!

Takket være ugla ringte jeg Riksen idag morges, de hadde 26 pakker!

De sa at de hadde hatt mange telefoner om det samme denne morgenen, så det gjaldt å være rask. Jeg er heldigvis student, og kunne kaste meg på trikken med en gang.

Det hadde vært så forferdelig å bli stoppet av dette, men nå kan jeg dra ned på 3. forsøk om 2 uker. Hurra!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...