Carina har to små gull Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Huff og huff ♂ + ♀ = ♂ nå ble jeg oppriktig talt veldig lei meg på dine vegne.... Syntes det er så urettferdig at når man har mista en gang så skal må få oppleve det på nytt. Sender deg mange varme tanker og gode klemmer. Håper dere klarer å ta vare på hverandre og ta sjansen på å prøve på nytt. Klemmer fra meg.
ღ askepott ღ Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 sender deg en trøsteklem her også... håper dere begge kommer inn til oss igjen ;( vær gode mot dere selv gode tanker sendes
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Nei kjære deg, det er ikke sant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Finner liksom ikke ord, men synes forferdelig synd på dere......fulgt deg på andre tråder og leste du gruet deg til UL i dag, eller var iallfall veldig spent.....også den nyheten da:/ Når du kommer deg litt igjen, både fysisk og psykisk håper jeg du får litt mer utredning. Mulig du skal gå på litt blodfortynnende eller noe..... Oversender mange varme trøsteklemmer......
Alba44 Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Veldig veldig trist å høre, kjære deg. Føler så med deg. Mistet selv en liten skatt i MA for noen år siden. Det finnes få ord som kan beskrive hvordan det føles.. Håper vi snart kan slå følge over til 1.trim. og bli værende på bim i 9 mnd. Varm klem fra meg.
engel81 - g08, g10 Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 nei og nei, så trist! Ta godt vare på deg selv nå, og ikke stress med å bli gravid før du er helt klar igjen. Lykke til i dagene fremover nå, det blir tøft, men du kommer igjennom det! Trøsteklem
Blinkimom Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Neeeei, så trist!!! Mange varme trøsteklemmer herfra!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 nei nei nei nei. huff dette var trist å lese=(( føler med deg. er ingen god førelse det du går igjennom nå... sender mange trøste klemmer til deg=) ta vare på verandre så godt dere kan. =)
J -76 Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 Kjære kjære deg, ble så lei meg da jeg leste innlegget ditt inne på 1 tri. Jeg hadde så troen på at det var din tur nå, livet er bare så urettferdig - dette fortjente du virkelig ikke. Sender deg mange klemmer og tanker, ta vare på deg! STOR STOR KLEM
Frk Marge Skrevet 25. januar 2010 #10 Skrevet 25. januar 2010 uff blir så uendelig lei meg her jeg sitter og leser sånnt. vet jo så inderlig godt hvordan det føltes for 3 mnd siden når jeg opplevde det. og det er fortsatt vanskelig stooor trøsteklem
Musemor med tre søte små Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 25. januar 2010 Hei vennen Var det samme som sist. Den hadde stoppet ved 4-5 uker, og kroppen min hadde ikke skjønt det ;-(
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. januar 2010 #12 Skrevet 25. januar 2010 Så utrolig leit og trist Jeg vet veldig godt hvordan du har det - har selv mistet tvillinger i MA i uke 12 (mars-09), en spire i MA i uke 10 (30.mai-09), 1 SA i uke 5 (aug-09), og x-antall kjemiske... Det er for jævlig rett og slett Gi deg selv litt tid nå - og sørg over det som har skjedd! Min mann sa til meg i forbindelse med at vi også mistet: "Vi kan aldri, ALDRI komme over det, men vi må lære oss å leve med det" og det er så sant så sant... Jeg går fortsatt til samtaler på sykehuset for sorgen over det som skjedde, jeg sliter fortsatt... Så mitt råd til deg - gi deg selv tid til å sørge over det som har skjedd og så håper jeg at du kommer deg raskt både fysisk og psykisk. Jeg er sikker på at en dag er det vår tur til å ha litt flaks Stooooooooooor varm trøsteklem fra
Musemor med tre søte små Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 26. januar 2010 Takk for varme ord "Meg og lille snuppis" De ordene din mann sa, er veldig likt noe min mann sa sist vi hadde MA for et år siden. Fikk hverke tilbudt samtaler om sorgen på sykehuset sist, eller denne gang. Sist møtte jeg en veldig snill og forståelsesfull dame, denne gang var der "rett inn, rett ut" opplegg.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 26. januar 2010 #14 Skrevet 26. januar 2010 Fikk ikke noen tilbud om samtaler jeg heller - men siden jeg bare gråt og gråt og gråt og gråt tok jeg det opp med fastlegen. Det var derfor fastlegen som henviste meg til samtale og der går jeg ca 1 gang hver tredje uke og har gjort det siden august... Ja de er kynisk på gyn på sykehuset - gyn sa til meg at det ikke var noe vits i utredning da jeg hadde en datter på 3 år fra før, da er det ikke noe i veien med deg sa han! Da jeg ymtet frempå hjelpemidler for å unngå å miste sa han bare tørt at det var ikke noe vits, jeg måtte miste minimum 3 ganger først og at jeg bare hadde hatt uflaks. Hæææ?? Når man har mistet to ganger på rad - synes jeg det var kynisk sagt!! Fikk meg time til privat gyn og der føler jeg meg mye mer ivaretatt, går bare der nå. Det koster litt mer, men det er verdt hver eneste krone Håper det går bedre med deg!! Klem fra
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. januar 2010 #15 Skrevet 26. januar 2010 Det er så forferdelig trist at dette skal skje så mange av oss som virkelig ville gitt masse for å få et lite ♥lig barn...mens mange går gjennom både to og tre og fire svangerskap uten å i det hele tatt oppleve dette en eneste gang. Syns liksom det hadde vært "fair enough" å oppleve det èn gang - men det holder!!!! For det tar sånn inderlig på!!! Det er kjempetøft, og krever mye av en stakkars jente (å mannen selvf!). Veldig leit for deg - det må jeg si. Jeg håper du "får luft" og klarer å komme de igjen denne også. Om det er noen trøst, så er vi jo flere her - så du ikke skal føle deg alene. Vi vet hvilke tanker og følelser det er snakk om - så om det kan hjelpe deg, så er det bare å komme med det. Jeg syns det kan være litt "godt" å vite at det er flere i min situasjon...selv om jeg skulle ønske at alle som ønsket seg et barn, skulle kunne få det uten en milevis lang vei dit. Jeg sender deg en god trøsteklem - og ønsker deg lykke til i dagene som kommer. Det er en tung tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå