Gå til innhold

Arendal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er ei jenet på 29 som har ei datter på 2.

Vi flyttet fra barnefaren i fjor.

Alle mine venninner er lykkelige gift, så jeg savner veldig noen å prate med som er i samme situasjon.

Jeg har fast jobb, god økonomi, nettopp kjøpt egen bolig og et bra forhold med barnefaren. Så det er ikke det at jeg trenger noen å klage til, bare noen i samme båt....

Håper å høre fra noen....:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alenemor fra arendal her å :) alene med to, jobber og har det egentlig veldig bra :)

Skrevet

Hvor gammel er barna dine?

Skrevet

Hei,

vi er et par stk her inne fra Arendal. Jeg har to barn, en på 9 mnd og en på 2 1/2 år.

Venninnen min har en på snart to.. Bare ta kontakt :)

Skrevet

Jeg bor i Arendal og er alene med ei jente på 1,5 år.

Skrevet

Jeg er venninna til Sebastian og Lille Wille :)

Jeg flyttet ned hit i juni, studerer på universitetet her. Har en sønn som blir to år i mars :)

Vi kjenner ikke så mange med barn her,så hadde vært veldig koselig å blitt kjent med flere! :)

Skrevet

Jeg bor i Grimstad, men jobber i Arendal. Er 31 år og har to barn, en på 5 og en på 1,5. Hadde vært koselig å treffe andre alenemødre, og ha noen å prate med som er i samme sitausjon. Ta gjerne kontakt!

Skrevet

Det går ikke an å sende deg post, men bare send i vei til oss, så kan vi svare deg =)

Skrevet

Så hyggelig at det var flere i samme båt her.

Vi må møtes.

For meg passer helgen best.

Hva passer for dere andre?

Skrevet

er ikke helt alene jeg da, men er da alenemamma uansett, siden jeg ikke er sammen med barnefar.. passer sikkert best i helgene for de fleste.

Skrevet

Jeg har en datter på 6 og en sønn på snart 5 :)

så kos at det er flere her inne da :)

Bare å ta kontakt :)

Skrevet

Blir det noe treff og hvordan tar man kontakt?

Skrevet

Da går du inn på profilen(trykker på navnet til brukeren) så kan du sende brev der :)

Skrevet

Skjønte ikke helt det der med å sende private brev.

Jeg har opprettet en egen gruppe for oss på Facebook.

Den heter: Alenemor i Arendal

Bli medlem der så kan vi treffes.

Hadde vært kjempekoselig:-)

Mvh

Elin og Solveig:-)

Skrevet

Da har vi blitt enige om å møtes neste søndag den 14.02 kl 14.

Noen av dere er kommet inn i gruppen på Facebook, men er det noen av dere på forumet som ikke er på Facebook, men som vil bli med å møtes?

Mvh

Elin

Skrevet

Noen her som ikke har meldt seg inn i gruppen på Facebook som vil være med å møtes privat søndag 14.02 kl 14?

Mvh

Elin

Skrevet

Er ikke så ofte her inne jeg, men jeg skal se om jeg finner den gruppen på facebook... Høres jo koselig ut å treffes:-)

Vibeke

Skrevet

Jeg er ikke på facebook, men kunne godt tenke meg og treffes.

Hvor mange som kommer da? Og hvor skal vi møtes? Hvor gamle er dere og hvor gamle er barna?

Jeg er 31 år og har ei jente på 19 mnd.

Skrevet

Er ikke på facebook jeg heller og den søndagen passer ikke for meg. Men jeg blir gjerne med en annen gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...