Kuredu Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Vi har 2 skjønne barn og mannen er egentlig fornøyd, men nå er jeg gravid igjen, mot alle odds. Teoretisk skulle det vel ikke kunne ha skjedd da eggløsningen skulle vært ferdig og vi skulle ha vært i en "sikker periode", men det var vi altså ikke. Så feil kan man ta! Begynner å komme over sjokket, men kjenner jeg må venne meg litt til tanken. jeg har ønsket meg nr 3, men var ikke klar for det enda av forskjellige grunner. men når vi først er i denne situasjonen er jo valget enkelt Termin er i slutten av september 2010.
alvefrøken Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 samma her - nr tre som overraskelse! bare at her er det i august Lykke til med deres overraskelsebaby
Kuredu Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2010 He he - regner med vi er flere i samme situasjon ja. Ting endres fort! hvor gamle er de andre barna dine? Her er de 1,5 og 3,5.
Micha.. Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Hei! Kjekt å se at vi er flere. Her ble også nummer tre en stor overraskelse, og var absolutt ikke planlagt, men hva kan man vel gjøre med det?? Å beholde var mitt eneste alternativt. MEN det blir tøft.. Har to fra før som akkurat er blitt 2 og 3 år, og neste er ventet i august.. Yaiks!!
Pregnentos Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Hei på dere. Også gravid med nr 3.Ikke planlagt i det hele tatt og kom som et stort sjokk ettersom jeg hadde spiral. Barna er 1 og 3 så dette blir kjempe travelt. Men alt går:) Dersom alt går bra er den hjertelig velkommen.Termin i september.
kj-si Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 et sjokk her også vi har fått hjelp til å bli gravid de 2 andre gangene(resulterte i 3barn) og ikke brukt prevansj etter det...så nå blir det 4barn på 5 år!!sjokket har begynt å roe seg, selv om vi er bekymret for det økonomiske da jeg har vært hjemme med kontantstøtte...men nå gleder vi oss. og begynner bli bekymret for alt som kan gå galt 6+1 idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå