Endeligmamma<3 Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Gleder meg enormt til å komme i gang nå! Jeg starter med spray neste onsdag...3 febr! Dette blir mitt andre forsøk.....sist gang fikk jeg ut 5 egg, men forsøket ble avbrutt pga av de ikke fant noen gode nok sædceller fra mannen min... var helt knust etter dette! Nå er det snart gått tre mnd siden og vi håper virkelig på bedre lykke neste gang!! Blir nok uttak i uke 10 her.......vil gjerne følge andre i ca samme tid:)
marte har fått mage! Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Ikke neste uke, men i morgen! Uttak/innsett i uke 9. Dvs at jeg er en snau uke foran deg, og egoistisk sett passer det meg jo bra å kunne følge en som har gjort dette før... Gruer meg ganske mye nå, men blir allikevel deilig å komme igang! Får vel hive meg i seng, så jeg er våken og klar for spray kl 8. :)m
Endeligmamma<3 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2010 Å så kjekt å være i gang:) Jeg har vel uttak i uke 10 regner jeg med, så da ligger du litt før meg ja. Gikk det bra med første dag på spray da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå