19Augustjente Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Hei. Jeg er i uke 10 + 4 idag. Men de siste dagene har jeg liksom følt at alle de små tegnene jeg hadde er borte, Brystene er ikke så følsomme som de va, magen jeg hadde er mer eller mindre borte (kan få en liten kul rundt ettermiddagstid) Har ikke hatt noen form for blødninger. Noen som har erfart dette?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 titter innom fra 2trimester.. akk som jeg hadde det der der.. ikke noe fare.. er bare lufta som har forsvunnet. var i uke 13 når det forsvant hos meg er 17+5 i dag og begynner og få litt mage igjen. så ikke noe fare lykketil videre
Gjest Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Det er helt normalt det du skriver. Symptomene kan komme og gå, men oppblåstheten, kvalmen og trøttheten kan gjerne avta når man er 12 uker + - ... Så bare nyt at du er i fin form:) Legen min sa at så lenge jeg ikke har hatt sterke smerter eller blødninger, har jeg ingenting å bekymre meg over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå