Gå til innhold

noen som rett og slett ikke koser seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjempe glad for at jeg har blitt gravid, og gleder meg masse til å treffe den lille. Men samtidig så syns jeg det å gå gravid er helt pyton! Går bare og er kvalm og sliten. Forrige gang la jeg på meg 30 kg (masse vann) og følte at alt var et tiltak å få til! Spesielt det å få på seg skoene. He he. Mange som syns det er så koselig å gå gravid, men jeg føler at kroppen min ikke er laget for og gå gravid! Noen fler som føler det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg er ikke gravid, men vi er prøvere. Jeg må bare si at jeg kjenner meg 100% igjen i det du skriver. Selv la jeg på meg 34 kg, var kvalm til uke 26, fikk sv.skaps forgiftning, hadde en hinsides halsbrann og flere ting som gjorde sv.skapet virkelig tøft. Var så sjalu på dem som nøt sv.skapet. Hadde virkelig lyst å nyte det jeg også..

Nå som vi er prøvere har jeg selvfølgelig stort håp om å bli gravid. Men kvir meg egentlig veldig til graviditeten. Eneste er jo det at vi får verdens beste gevinst tilslutt:-)

Ønsker deg masse lykke til videre, og hold ut! :-)

Klem fra meg som hååååper på et lettere sv.skap om jeg blir gravid igjen;-)

Skrevet

uff, ja det halsbrannen var et sant h.... Men det er som du sier! Vi får en kjempe stor gevinst på slutten. Man må vel bare prøve å tenke positivt vel! Godt å høre at det er flere enn meg som har slike tanker.

Ønsker dere lykke til med prøvingen, den sitter nok snart :) Og måtte svangerskapet bli lettere ;)

Skrevet

Tusen takk for det:-)

Skrevet

Jeg koser meg ikke i det hele tatt. kvalmen konstant, og det virker som om jeg bli spesielt kvalmen når eg begynner å bli sulten, så jeg må hele tiden tygge på noe for at kvalmen ikke skal komme snikende innpå. Har den først komt klarer jeg ikke å spise i det hele tatt. Jeg har også halsbrann, hodepine, vondt i magen og er ekstremt trøtt!! Men det gjør at jeg faktisk føler meg gravid =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...