Lillyem Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Hei! Håper at noen av dere smarte damene kan hjelpe meg og gi meg litt trøst. Har et friskt barn og har prøvd å bli gravid igjen siden i vår. Har på den tiden hatt 3 kjemiske graviditeter. Har da vanligvis fått utslag på CB digital like før IKM og begynt å spotte fra IKM til det har blitt en større blødning noen dager senere. Er også denne måneden blitt gravid. Testet svakt positivt allerede 8 DPO med clearblue (den vanlige med kryss). Sterkere positivt med clearblue, og også med CB digital 9 DPO. Har testet også 10 og 11 DPO. Problemet er at jeg synes ikke at streken blir merkbart sterkere. Den horisontale streken er ca like sterk (eller litt svakere) enn den vertikale streken, og dette er jo atskillig svakere enn kontrollstreken i det andre vinduet. Har vært hos legen og målt HCG i dag, men blir sprø av å vente. Hva tror dere, høres dette ut som nok en kjemisk graviditet? Er det vanlig at det tar litt tid før det blir et knallsterkt kryss, selv om jeg testet positivt så pass tidlig? Håper noen orker å svare meg...
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Hei du - å gratulerer med graviditet Så lenge der er et kryss der, så har det ikk enoe å si hvor svak eller sterk streken er!!! Jeg syns du denne gangen skal glede deg over positiv test, jeg Klem
Lillyem Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2010 Takk takk! Sies vel noe om at den skal bli gradvis sterkere. Skal prøve å glede meg til det motsatte er bevist. Ser at du har IKM den 29. Jeg har faktisk ikke IKM før den 28. Håper vi kan følge hverandre over i 1. trimester.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Det blir spennende å se da, både med deg og med meg Jeg har et lite håp, men tør nesten ikke håpe en gang! Tenkte å teste i mårra tidlig - grugleder meg til det Hadde vært veldig koselig å slå følge, ja Får satse på det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå