blomstre Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Alle Alliance-apotek skal skaffe Medela på forepørsel (dersom de ikke har det inne). Ellers har vel mange babyutstyrsbutikker (ofte Avent). Mange pent brukte å finne på Finn.no :-) Og du kan bestille på nettapotek, f.eks www.apotekhjem.no.
_Løvemamma_ Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2010 Ok, takk Her i byen ligger alle babyutstyrsbutikker kangt utenfor sentrum, som passer dårlig når man ikke har bil, men da sjekker jeg apotekene i dag, så bestiller jeg på nett om de ikke har
Kitsune Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Apotekene er billigere også. Jeg kjøpte medela manuell pumpe på boots apoteket, den var 200 kr billigere enn på babyshop!!
Irene Adler Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Kjøpte på e-bay. Halv pris på Medela i fht apotekene, og da er frakt inkludert.
_Løvemamma_ Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2010 Apoteket hadde, og med 30% avslag Snodig ting å ha på januarsalg, men for all del, fornøyd jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå