Gå til innhold

Det klør i fingra!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg klart å holde meg unna å teste enn så lenge!

Men nå begynner det å klø i fingrene merker jeg!!!!!!

Har ikke ikm før på lørdag men tror ikke jeg klarer å vente så lenge gitt....En uke er så lenge når man venter i spenning :-)

Kanskje - kanskje ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også IKM til helga (søndag ca), og jeg har så lyst til å teste!! Men det er litt tidlig ennå.. Skal prøve å vente i alle fall til torsdagen;)

Lykke til med testingen!

:)

Skrevet

Vi er i 1 pp...:P å jeg vet ikke om jeg klarer å vente til ikm...

Skrevet

Vi er bare i pp 2. Men brente av mange tester forrige mnd.

Har tenkt å vente til torsdag jeg også,hvis jeg klarer :-)

Blir spennende dette. Lykke til alle sammen :-)

*Håper vi lykkes alle*

Skrevet

Bra det ikke bare er meg da! Jeg lovte liksom å la det her bare gå sin gang..jah særlig..

Skrevet

Det er ikke lett nei.

Sønnen vår er 3 1/2 år nå.Syntes det liksom er på tide at han får søsken.

Hvertfall når han kommer å sier til meg " mamma, jeg ønsker meg en storebror" Er de ikke søte :-)

Håper å få høre hvordan det går med dere da!

*LYKKE TIL*

Skrevet

Vi er inne i 16pp (ble gravid i 11pp, men mistet). Krysser fingra for at det gikk denne gangen (Det sier jeg hver måned). Hadde sex mange dager på rad rundt EL, tidligere har vi hatt bare annenhver dag.

Tar meg selv i å stryke meg på magen og greier:) Har ingen spesielle symptomer, bortsett fra mensmurringer fra og stikking i høyresiden fra 6dpo.

Skrevet

Jeg er 7 dager over IKM, men tør ikke teste enda. Redd for at mensen kun er forskinka. Har jo hatt regelmessige sykluser mene men,

Vurderer å dra til byen å kjøpe et parr tester å ha de liggende:P

Lykke til alle sammen! Krysser alt jeg har for dere;-)

Skrevet

Må nok kjøpe noen jeg også!

Hva foretrekker dere å kjøpe av tester?

På apoteket her har de bare en helt enkel test som viser streker, eller CB og CB med ukesindikator.Men de sistnevnte er dyrere da....

Gørt å brenne av mange av de dyre i grunn.

Skrevet

Jeg har kjøpt en digital graviditetstest som sier GRAVID - brukte den ved forrige graviditet og tok bilde av den for å ha den i barneboka! Ble veldig bra! Annbefaler den på det sterkeste, dessuten er den 51 % sikker i resultatet 4 dager før ikm, for dem som ikke klarer å vente!

Selv har jeg ikm til torsdag...blir spennende! Den anbefaler morgen urinen, skal på reise onsdag og er ikke tilbake før torsdag ettermiddag.....håper tiden går fort!

Skrevet

Kjøpte en CB digital m uke indikator i dag. Den sa gravid 3+ ;-) er verd det!! Veldig gøy når den er positiv! Da får man litt ekstra på en måte;-)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Det var koselig å høre!Da håper jeg flere av oss kommer etter om ikke så lenge!

Jeg ble bråkvalm tidligere i dag, gikk over etter en time.

Vet mer til helga :-)

Skrevet

Kjøpte en CB digital m uke indikator i dag. Den sa gravid 3+ ;-) er verd det!! Veldig gøy når den er positiv! Da får man litt ekstra på en måte;-)

Skrevet

håper alle dere er like heldige;-) krysser alt jeg har

Skrevet

OI! Gratulerer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...