Gå til innhold

Nå har jeg tatt hcg prøve, er spent får svar i dag:)))

Bålle84+j06+nooni161010

Anbefalte innlegg

håper på at hcg stiger normalt denne gangen. Tok første i dag og får svar mellom 13-14. 2 prøve skal tas på onsdag. så på onsdag om stigningen er bra skal jeg få tilskudd av hormoner, slik kom min datter:)

Mistet 5 ganger tidligere.

Fortsetter under...

ååå det er lenge å vente, ja på fertilitetsklinikken har de furst i under etg, så det er greit å få svar fort.

Men, min var bare på 135:( så hun sykepleieren mente at det ikke var veldig mye håp. får bare vente til onsdag. Si fra så raskt du vet noe på fredag sa smilla

men duuu, eg såg du hadde "flytta inn" på 1. tri - betyr det at hCG-stigninga var bra likevel?? weeeee :-))

Eg har tatt blodprøve nr. 2 i dag og håpar altså på svar på fredag. Treeeeeige legesenteret.

Svingar veldig om eg trur det går bra eller dårlig, dette her. Huff. Nervepirrande. No skal eg legge meg og sove lenge...

• 2 uker senere...

Annonse

Hei

det gjekk brillefint :-)

4+5: 2800

5+0: 4600

I tillegg såg eg i forrige veke på 6+2 eit lite embryo med bankande hjerte :-)))

Så her er alt som det skal, så langt, og eg føler meg heilt fin. Veldig trøtt, og av og til litt murring i magen fortsatt, men ikkje særlig kvalm egentlig. Skal på ny UL neste onsdag!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...