MiMa09 Skrevet 25. januar 2010 #1 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har hørt at bagen på bugaboo cameleon er stor, stemmer dette? Har en litt over gjennomsnittelig stor baby, har vokst ut at citybagen på emmaljunga city crossen, og den er forholdsvis liten. Er det vits i å kjøpe en buggis for å ha han i bag en stund til? Syns det er litt for tidlig å ha han i sportsvogn nå. (5mnd). Det er et poeng med liten og lett vogn, men samtidig stor bag,og da er vel buggisen et av de beste alternativene? Og til dere som har denne vogna, hvordan fungerer sportsdelen? Og hvordan fungerer den på snø med de vinterhjulene? Vet mange sier at bugabooen er super, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kjøpte den i utgangspunktet. Men gjort er gjort, og jeg lurer på å kjøpe en brukt. Om noen har en i nøytral farge, si gjerne ifra ;-) Har sett litt på svenske nettsider også, den er vel ikke fryktelig mye billigere der?Har de den evt på den babybutikken på Svinesund? Skal muligens dit om ikke så lenge. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141331887-bugaboo-cameleon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Style_hunter Skrevet 25. januar 2010 #2 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei Jeg er super fornøyd med Buggies og ja bagen er stor, men vil nok ikke anbefale deg å kjøpe den hvis du har en litt stor baby som allerede er 5mnd. Jeg byttet til sportsdelen da min sønn var 5mnd pga at han er så nysgjerrig. Han er også lang og hadde litt igjen i bagen da vi skiftet. S Sportsdelen er helt super. Liker den mye bedre enn bagen. Sportsdelen er også ergonomisk riktig i forhold til vinkel i ryggen som blir den samme uansett hvilken av de tre posisjonene man hever el senker ryggstøtten i. Barnefysio her på HS sa det ikke var noe i veien fra å bruke den fra lille sønn var 5mnd. Du kan få snøhjul som du kan bytte med de små hjulene foran. En venninne av meg sier det er supert. Selv er jeg stanhaftig og nekter å kjøpe snøhjulene i prinsipp og får trent armene godt i på fortauene her i byen. Kjøpte vår på Babyproffsen på Nordby shoppingsenter og fikk den mye billigere. Veldig hyggelig og hjelpsom betjening også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141331887-bugaboo-cameleon/#findComment-141333066 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiMa09 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 25. januar 2010 Takk for masse nyttig info. Husker du hva du betalte for den på Babyproffsen? Fikk du den med en gang, eller måtte den bestilles til deg? Vil ikke ha den bare for å ha han i bag lenger, men også for å ha en lettere og mindre sportsvogn enn city crossen vi har nå. Den liker jeg ikke så godt som jeg hadde håpet jeg skulle. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141331887-bugaboo-cameleon/#findComment-141333223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Style_hunter Skrevet 25. januar 2010 #4 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg ringte på forhånd for å høre om de hadde de fargene jeg ønsket inne, noe de hadde og jeg fikk den med meg dagen etter da jeg kjøpte den i butikken. For 1 år siden da jeg kjøpte den tror jeg at jeg betalte 8700 SEK + trekk (tror det var ca 1000SEK. Jeg ville ringt de hvis jeg var deg og de forteller deg også prisen. Ihvertfall i fjor var det mye billigere å reise og kjøpe den på Babyproffsen enn på Babyshop el BarnasHus. Som sagt anbefaler på det varmeste vogna. Jeg er super fornøyd og spesielt da med sportsdelen. Den er litt og liten når man slår den sammen. Vi har reist mye til utlandet med fly.Tar 2 sec å ta den fra hverandre og legge den i reiseposen og merkelig nok får man plass til den uten å ta av hjulene også i en liten bil. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141331887-bugaboo-cameleon/#findComment-141333570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå