Gå til innhold

Gravid og 45!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen! Saa kjekt og oppmuntrende aa hoere fra andre modne medsoestre! Jeg oppholder meg for tiden i Australia,men skal hjem til Stavanger til sommeren igjen.

Den 9. Februar skal jeg til nakkefold scan/blodproeve. Og hvis risikoen for kromosomfeil fremdeles er stor etter det kommer vi til aa vurdere morkake proeve. Hvis alt gaar bra kan vi fortelle den gode nyheten til familiene vaare i Europa.

Kryss fingrene for meg da!

Klem

Annonse

Hei Rhild - og andre modne mødre som har født!

Vi er noen modne mødre som fikk barn høsten 2009 og som skal møtes på barselstreff. Send meg en medling dersom du, eller andre, har lyst til å være med!

Lykke til alle dere modne gravide! Jeg håper det går bra med dere alle sammen! Jeg nyter tiden sammen med min lille gutt som er helt fantastisk

Hei,

og gratulerer!! Så gøy!

Er selv 42 år og er 10 uker på vei.Veldig lyst til å komme i kontakt med noen i Bærum/Stabekk omårdet. Er det noen der ute?

Har sjekket terminlisten(e) men litt uoversiktlige- er det noen der ute som har lyst til å ta kontakt? Vært gøy å bli kjent med noen nå i begynnelsen av svangerskapet.

Gratulerer til deg! Håper alt går bra denne gangen!

Jeg er ikke gravid, bare inne og snuser.... har begynnt å få lyst på nr tre før det blir for sent. Er 43 nå, og minst 44 før vi evt får en ny baby. Yngstemann er 2,5 så jeg er en moden mamma som startet sent...

Kjekt å se at det er andre som tør, og klarer det! Lykke til alle sammen her inne!

Kanskje jeg kommer inn hit igjen etterhvert.....

Annonse

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...