*Lissja* Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Hei Jeg tok en test nå når jeg sto opp.. brukte en fra billigetester elr hva de heter.. og den viste positiv.. ikke STERK positiv, men helt klart mer enn en skyggestrek.. Tror jeg må ringe lege i dag, få komme å få dette bekreftet!! Kan ikke helt tro det.. elr tør ikke tro det før jeg vet at det er sikkert.. hatt en mens etter sa bare.. )
MammaTilToTette + spire Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 En strek er en strek,så gratulerer så mye!! Jeg har også brukt testene fra billigetester og de har alltid stemt hos meg!!
storesøster&lillebror Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Heldige du!!!!! Gartulerer!!!
Carina har to små gull Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Gratulerer så masse En strek er en strek
*Lissja* Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2010 Har vært på apoteket og kjøpt digital som jeg skal ta senere... kanskje i morgen tidlig er best? Spent.... tør ikke være glad ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå