aef Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 noen som vil dele vor lang tid tok det før dere bmed seg sin erfaring om barselstårer? hle "stabile" igjen?
Lille tripsi Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Dei 2 første ukene kom tårene bare noen sa "bø" til meg, etter det jevnet det seg litt mere ut, dvs at viss jeg var trøtt kom tårene fort, men ca når snuppa var 3 -4 mnd var jeg "stabil". Litt usikker va som går under barsel tårer, og det har nok sammenheng med hvor hormonell en er og hvor krevende baby en har. Lykke til med baby, barseltårer og hormoner i fri flyt og husk at vi er forskjellige og mye er normalt.
MiMa09 Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Det var verst på sykehuset. Da grein jeg non stop. Det ble sakte men sikkert bedre etter jeg kom hjem. Mener å huske at det tok borti en mnd. Jeg sleit veldig med amminga i starten, men da det gikk greiere var det lenger tid mellom tårene også.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Hm, første mnd var nok verst. Men fortsatt virker det som om det går litt i perioder, sikkert hormonene som driver å stabiliserer seg. Men husk at så lenge du ammer er det hormonbergogdalbane i kroppen.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 glemte å si at det er ca 4,5 mnd siden jeg fødte :-)
_Løvemamma_ Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Jeg føler meg relativt hormolnellt stabil det meste av tiden, men har merket at ting som søte sangtekster, bilder av babyer og en hvilken som helst historie der noen forteller om barna sine, enten det er trist, morsomt eller søtt, vipper meg helt av pinnen. Men det skal sies at jeg har vært utrolig heldig, med ei jente som sover og spiser godt, er blid og glad og gråter lite. Så det hjelper jo helt sikkert. Åja, og jeg kan ikke se nyhetssendinger igjen før de er ferdig med å sende bilder fra Haiti. Blir helt ødelagt. Og de stakar menneskene der nede får det ikke bedre av at jeg sitter her å griner, så da setter jeg heller på en dårlig komiserie og gir noen penger til røde kors.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå