Gå til innhold

Er det noen som bare drar hjem og sover hjemme etter bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal mest sannsynlig ha selskapet i et lokale ikke så langt hjemmefra, og jeg tenker at det er like greit å bare dra hjem etterpå... Eller? Kanskje det blir stusselig? Hva tenker dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi dro rett hjem etter å ha hjulpet litt til med ryddinga av lokalet :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ikke for å virke dum, men hvor skal man ellers dra? Man drar hjem, hviler og drar på bryllupsreise samme natt, eller morgenen etter.

Man kan jo selvsagt bestille bryllupssuiten på et fint hotell i nærheten om man vil...

Skrevet

Vi sov hjemme (helt skjønt!) , og dro heller ikke på noen bryllupsreise verken på natta eller dagen etter.

Skrevet

Vi drar også hjem, tenker nytt sengetøy og stearinlys får gjøre susen;)

Skrevet

Har dere barnepass da eller? Vi tenker også å være hjemme etter bryllupet, og egentlig tenkte vi å ha jenta vår hjemme (ha barnevakt til henne fra 19.00 og til vi kommer hjem etter bryllupet), og tenker det er koselig å ta frokost på sengen morgenen etterpå sammen alle tre!:)

Annonse

Skrevet

Jeg er ikke den over, men vi sov hjemme på bryllupsnatten, hadde svigerfamilien sovende i 2 etasje, og sønnen vår sovende i sengen sin. Han sov til 08 som vanlig, og så spiste vi frokost sammen hele gjengen. Det var veldig koselig!

Nå bor vi litt utenfor allfarvei, men å betale 2000 for "bryllupssuite" på det lokale brune hotellet fristet ikke litt engang, og å dra helt til byen midt på natten var heller ikke noe alternativ for oss, så vi er kjempefornøyde. For å sitere min mor, "bryllupsnatten har dere hatt hundre ganger før". Sant nok:)

Skrevet

vi skal dra hjem og sove...har forhørt meg litt med folk jeg kjenner om hva de gjorde, og der er det litt 50/50..men de som lå på hotell (bryllups suiter), sa at det var bortkastede penger...for når du kommer dit i 2-3 tiden på natta, så legger du deg i klærne, når du våker dagen etter, er det ut av klærne og i dusjen, så rett til lokalet for å rydde. så vi skal ligge hjemme...skifter sengtrekk og ordner litt, så blir det bra det...skal jo bare sove.

Skrevet

Vi skal ha bryllupet på fjellet der vi har hytta, så planen vår er å bli kjørt litt ned av fjellet å inn til hytta hvor vi blir helt alene. Resten av familien/besøket blir værende på lokalet/hotelle der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...