Gå til innhold

Gravide i Oslo - prøver på en ny oversikt.


Sjørøver *TALL PREGNANT*

Anbefalte innlegg

Kanskje vi skal prøve å lage en oversikt over gravide i Oslo, på tvers av bydelene?

 

Jeg er 26 år og bosatt på Røa. Er førstegangsfødende og har termin 13.mars.

 

Hadde vært koselig å bli kjent med flere gravide i denne byen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

6 stk allerede.. :)

 

Hvordan har svangerskapene deres vært så langt?

Jeg har vært ganske dårlig, så merker jeg gleder meg til premien nå! :)

 

Hvor skal dere føde? Kan jo være noen møtes på sykehuset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svangerskap har vært veldig fint og uten plager:) Kasta vel opp 5 ganger i løpet av de første tre månedene, men det var enten om morgenen, fordi jeg sikkert trengte litt mat, eller når vi kjørte bil:)Så jeg slapp den værste kvalmen,ja:) Ellers har jeg hatt en del halsbrann, men da spiser jeg bare Gaviscon-tablettet og det gir seg med en gang:)

 

Begynner nå å slite med å sove ordentlig da, fordi magen begynner å bli stoooor:):):)Hehe, pute mellom beina hjelper da, og virker nå som om lille prinsen har skjønt at om natta skal vi sove, så de siste nettene nå har jeg sovet kjempegodt:) Ellers så kjenner jeg det litt i ribbeina og litt bak på sida av ryggen innimellom bare:)

 

Jeg skal føde på A-hus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er 21 å førstegangs fødene=) jeg venter en liten gutt, har termin egentlig 5 mars, men skal ta ks 22 februar..

 

Mitt svangerskap har vært kjempe fint! har ikke vært noe særlig kvalm, det eneste er litt bekkenløsning i ny å ne, men mer nå som det ikke er lange tiden igjen. Jeg bor på grunerløkka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Jeg er 26 år, bor i Nydalen og min førstefødte er ventet 17.mars!

 

Svangerskapet har vært helt problemfritt så langt, jeg er frisk og passe rask, så kan bare håpe at de siste ukene blir like fine:)

 

Hadde vært hyggelig å bli kjent med andre i nærområdet med termin på ca. samme tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sånn passe i form. Var veldig fin de første fire, fem månedene, men har sliti med bekkenløsning en stund nå, så har vært sykemeldt mer eller mindre siden november. Men nå har lillegutt festa seg og det hjelper veldig på bekkenet:-) Jeg storkoser meg med magen, og halsbrann, søvnproblemer og sånt er ikke så vanskelig å takle når jeg slipper å jobbe.

 

Jeg skal føde på Ullevål avd A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter alle mine tidligere innlegg (fantastiske BiM) så får jeg vel endre info. Fortsatt 30 år og bor på Grünerløkka, men venter visst en jente! og hun kommer nok en gang i februar selv om termin er 7. mars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 år, bor på Tøyen, og venter en jente 26. mars. Jeg har vært heldig og hatt et problemfritt svangerskap. Jeg har ikke vært verken kvalm eller sliten, og føler stort sett at jeg fungerer som normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei jeg er 29 år er førstegangsfødende, jeg har termin 28 mars. Jeg skal føde på ullevåll avdeling A. Jeg bor på manglerud. Hadde vært fint å bli kjent med flere som skal ha baby i samme måned.

Er det noen som skal være med i barselgruppe, jeg har ikke fått sjekket opp om det er noen barselgruppe på manglerud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei :)

 

Jeg er 32 år, er førstegangsfødende og venter en gutt 17.mars. Jeg bor på Majorstuen nå, men flytter til Kalsrud utover sommeren. Jeg synes også det hadde vært hyggelig å blir kjent med flere i samme situasjon. Kunne vært koselig å trille i sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...