Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 noen som er glupere enn meg? Når jeg legger inn første dag av siste mens (30.11) på termin kalkulatoren, får jeg opp 2 forskjellige datoer... 30.08 og 09.09... er jeg da 8 el 10 uker på vei?? Når jeg går inn på mer nøyaktig termin beregning,aner jeg ikke helt hva jeg skal skrive inn...vet virkelig ikke hvor mange dager d er mellom eggløsning og mens i min syklus... Jeg vet bare at jeg hadde mens i sept fra 17. og i oktober fra 19.... hvor mange dager er det da fra eggløsning til mens?? Bør jeg kanskje be om tidlig UL for å være sikker??? føler egentlig at jeg spørr veldig dumt...så skulle gjerne ha signert med anonym,men d går vist ikke...
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Nei er ikke alltid lett dette her... her står det 09.09.2010 og telte på dagene dine og fant da ut at dager mellom mens og EL ER 16 ...el pleier og være ca 14 dager før siste mens ... håper dette er til hjelp for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå