Gå til innhold

symptomer ved rester etter cytotec behandling

Nette2

Anbefalte innlegg

Hei,

er det noen som kan hjelpe meg med å fortelle hvilke symptomer man har når man har rester etter en cytotec behandling, evt trenger man å ha symptomer?

Jeg har fått beskjed om at jeg har rester, men fester ikke helt lit til det og skal på ny undersøkelse imorgen.

Jeg har forsøkt å finne svar på nettet uten helt å lykkes, men har sett at siden jeg har hatt opphold i blødning virker det ikke sansynlig at jeg har rester.

Jeg har tidligere unødvendig blitt skrapet ut pga (litt for) kjapp konklusjon på GU og ønsker derfor å være helt sikker denne gangen.

Jeg kjenner som dere sikkert skjønner ingenting og er i topp form, trodde man ble dårlig, men det er kanskje ikke nødvendig?

Tok cytotec 2. desember så det begynner å bli en stund siden.

Blir veldig taknemmelig for svar :-)

Fortsetter under...

Jeg upplevde at jeg var i fin form etter båda mina cytotec-kurer, trots at det oppenbarligen var rester kvar. Fast jag blodde åtminstone litegrann nestan hver dag, har fortsått att det kan vara opphold rett lenge trots rester, pga at blodet koagulerar og blir kvar isedet for å rinna vekk...

Det var i alla fall min erfaring, håper det hjalp litt.

klem

hei..

jeg fikk rie lignende smerter og feber 1-2 dager etter "behandling" av cytotec pillene..ble sendt på kk og fikk tatt en ul. Der så de at det fortsatt var rester så måtte ta enda 8 slike tabletter (4+2+2) . Når de fant ut at det ikke gikk så bra og siden det var fare for infeksjoner ble det til slutt utskrapning på meg..skulle nesten ønske jeg fikk det med en gang for denne opplevelsen kunne jeg godt vært foruten..

Vi har prøvd nå i 2 år så det at jeg fikk bekreftelse på at jeg kunne bli gravid var ubeskrivelig. Å så få vite at det ikke var i livet etter 12uker var rett og slett som et slag i ansiktet...men men..vi får bare prøve igjen, håper bare ikke det tar 2 nye år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...