MaddeOgLillegutt Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Vi er på utkikk etter leilighet, og har igrunn funnet drømmeleiligheten, Problemet er bare et soverom . Noen her som har erfaringer med fordeler/ulemper med kun et soverom? Har så lyst på denne leiligheten, men tenker jo så klart på at den lille trenger eget rom etterhvert.
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 skal dere kjøpe eller leie? om dere skal kjøpe så ville jeg nok kjøpt ett rom til den lille med engang om dere har råd.jeg ville vel egentlig leid en med soverom til den lille også..dere kommer helt sikkert til å flytte igjen innen ett års tid om dere velger bare ett soverom..alle er jo forskjellige men det er det jeg ville ha gjort..ordentlig gøy å rydde klart rommet til den lille..og kanskje pusse opp litt..men de klarer seg fint på deres rom en stund..min sønn fikk eget rom når han var 6 mnd..da sov alle bedre:)lykke til uansett da:) kommer nok en fin leilighet med 2 rom snart også
MaddeOgLillegutt Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 Hei og takk for svar) Vi skal leie til å begynne med:)
Musemor med tre søte små Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Vi bodde i en leilighet med bare 1 soverom frem til guttungen var 1,5 år. Det gikk helt fint, men tror ikke det ville gått så veldig mye lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå