Bolla21=) Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har slitt veldig med å få barnebidrag fra barnefar, men forrige mnd trakk dem han fra arbeidsgiver, er det sånn at de da fortsetter med det videre?? noen som vet det??
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Ja,det vanlige er at når de først gjør dette, så fortsette det på den måten:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Sliter her også. Har fått forskudd fra navi i et halvt år. Barnefar tjener godt, er det noen som vet hvor lang tid det tar før de begynner å trekke fra lønnen hans?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 gi dem beskjed om å gjøre det. Press på selv, så går det fortere.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Du må søke, kontakt nav (de ordnet det for meg, måtte bare komme innom å skrive under).
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 I Nav sine papirer står det, at det kan ta alt fra 4 måneder og opp til de over 6 måneder. Men, så står også at du kan ta konktat etter at det har gått 4 måneder. Syns du skal ringe og purre på nav.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Er det nav lokalt eller nav innkreving en må kontakte?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Det er kun bidragsgjelden som blir trukket av arbeidsgiver. Når gjelden er betalt får han igjen muligheten til å betale selv.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #10 Skrevet 28. januar 2010 hm..vil jo ta lang tid før han kommer i 0 da...hvis han skal betale både bidrag og gjeld. Tøft økonomisk blir det sikkert, men kan jo faktisk bare skylde på seg selv for en gang skyld snakket forresten med nav innkreving og det hjalp å purre på. Skulle vist nok sende krav til arbeidsgiver med en gang.
Bolla21=) Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 29. januar 2010 Når jeg snakket med nav var det ikke engang reg hvor han jobbet, og jeg visste jo at han jobbet, så jeg ringte Nav innkrevning å sa han jobber der å der, så da får dere sende til dem så dere kan trekke han, å det gjorde dem, men det tok søren meg 1,5 år... Må bare mase på dem, for de er så jævlig trege, å hver gang man ringer, så sier dem forskjellige ting! NAV!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå