Gå til innhold

Kan noen se hit litt:)???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde oss på den 9, 11, 12 og den 14 dagen, kan det være en sjanse for at vi har truffet på el og at jeg kan være gravid? ..men aner ikke når jeg har hatt eggløsning..har fått negavtive tester:( begynte å teste den 11..da var begge strekene ganske sterke men mener at kontrollstreken var sterkere..og etter det har streken bare blitt svakere og svakere....hva skjer? har jeg ikke hatt eggløsning da eller? eller kan jeg ha hatt den 10/ 11 dagen`? mener jeg kjente på meg forrige pp at jeg hadde el rundt 13-15 dagen..hmm noen som har en formening? :)

Takk for svar:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Tester selv for el nå.. E på dag 24 i syklusen, og ingen pos test enda :(

Begynte å teste dag 12 :o

Hatt pos el-tester de to forrige mnd. Men har uregelmessige sykluser...

Den jeg took idag er iallefall sterkere enn de andre dagene..SÅ håper den er pos i morgen!!

Vi har også sex ca annen hver til hver dag..

Tipper nok du har god sjanse for å treffe el med sex de dagene, men ville fortsatt med det noen dager til :)

Sæden kan jo leve opptil 6 dager hos noen, så krysser fingrene for både deg og meg :D

Kan jo være at el ikke har slått ut på testene, som visstnok ikke er helt uvanlig.

Lest om flere med neg. tester, men positiv for el på blodprøve !!

Skrevet

Hihi

Vi har hygget oss i kveld, men tvilsomt at det går på første forsøk;)

Skrevet

Dette er vår 2 pp også:D og har ei datter fra før:)

hmm når hadde du pos el test i forige pp da? d kan det jo hende at du har hatt el tidligere kanskje?, i og med at du har uregelmessige sykluser...eller at de testene rett og slett bare tuller med oss;D jeg har 28 dager, og er ganske presis...

ja jeg krysser fingrene for oss:D Og håper på en fulltreffer:)

får ha sex i dag og i morgen også kanskje da;)

Har ikm den 6 feb så er lenge å vente:(

Skrevet

Skal aldri si aldri Englefjes:)

Datteren min ble til ved et uhell egentlig hehe, gikk på p-piller så...hadde håpet at det gikk ganske fort når vi først prøver da...men er jo typisk at det tar lengre tid da..tenker vel for mye på det...og prøver for hardt...

har dere barn fra før englefjes?

Skrevet

Nei vi har ingen fra før så blir første gang...Hadde en SA for snart 3 år siden, viste ikke at jeg var gravid engang. Men vi får se:) Det skjedde jo ved en glipp liksom....

Såh vet ikke??

Skrevet

så spennende da... får håpe det klaffer denne gangen:) vi får krysse fingrene:D

Syns det er mye mer spennende nå når vi liksom skal prøve ordentlig:)

Lykke til Englefjes:)

Skrevet

Synes det er rart når man skal prøve ordentlig..for da må man liksom begynne å telle og greier:P hihih..

Egentlig som sagt bare bestemt meg for å la det gå som det går...

Vi er som normalt:) bare at vi ikke bruker prevansjon..skjer det så skjer det:)

håper å skaffe noen venner her inne som kanskje etterhvert får samtidig som meg:D

Skrevet

ja jeg vet..men det er ganske spennende da hehe...samb min er også sånn skjer det så skjer det, mens jeg vil liksom prøve litt..særlig når det nærmer seg el..men blir vel litt mer avslappet til det vel, hvis det etterhvert ikke skjer noe..men håper jo det vil skje ganske snart, har ei datter på litt over 2, så hadde håper det ikke ble så stor alders forskjell mellom de :D

ja det er hyggelig vettu...vi kan godt holde kontakten:)

hvor er du fra forresten? kjekt å vite:)

Skrevet

:) Jeg bor i Trondheim! men er fra sørlandet..

Går jo ann å bytte Msn-adresser da..;) men det må jo skje på post:P

Skrevet

Har sendt deg msn adressen min nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...