pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 24. januar 2010 #1 Del Skrevet 24. januar 2010 sitter med en ekkel følelsen at jeg har valg feil sykehus å gjøre forsøkene mine på... skal ha uttak i morgen... og har så sjukt vondt i magen...var på ul på fredag og da var det masse eggposer der... føler egentlig ikke de i haugesund kan meg...er redd de har overstimulert meg... de hav meg 112,5 i.i.e sist.. da var det litt få poser og jeg måtte gå et par dager ekstra... i tillegg imformerte de meg aldri om at forsøket mitt kom til å bli sann heilveis pga de skulle ha ferie.. så mine egg fikk bare 1 dag på seg før jeg måtte sette det inn.. hvor 3 av 6 var blitt befruktet og et hadde delt seg etter 1 dag.. de 2 andre bare kastet de i bosset.. siden de skulle ha ferie... jeg ble da gravid på dette egget.. men mistet..i uke 7... sååå etterpå fikk jeg en betennelse i ene egglederen noe sykehuset mente sykldes ivf behandlingen... gikk helt l kjelleren etter dette.. meen bestemte meg for å ta ett nytt forsøk.. hadde egentlig ikke lyst å velge haugesund.. følte meg ikke sikker her. .... denne gangen økte de dosen til det dobble altså 225 iie.. noe han som utførte ul på meg på fredag synest var veldig mye.. hvorfor kunne de ikkje bare tatt det litt mer rolig... nå er jeg sikker på det kommer til å gå til hel.. denne gangen og.. føler rett og slett de bruker meg som en lotto kuppong og håper vi treffer... vet det er mye usikkerhet ang medsinering og sånn... noe sier meg at jeg ikke bør ta flere forsøk der... mulig det er frykten min som skremmer meg nå... burde jeg bytte sykehus... har ikke lyst å ta noe uttak her i morgen... men må jo det... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141329710-f%C3%B8ler-jeg-har-valgt-feil-sykehus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millamolly Skrevet 24. januar 2010 #2 Del Skrevet 24. januar 2010 Uff, det hørtes ikke ut som en god følelse. Jeg ville tatt det opp med legen og fått forsøkene dine gjennomgått. Så kan legen din forklare deg hva de har tenkt og hvorfor de har tatt de valgene de har gjort. Da vil du kunne slappe av bedre Lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141329710-f%C3%B8ler-jeg-har-valgt-feil-sykehus/#findComment-141330335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk bulle Skrevet 24. januar 2010 #3 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei på deg pergojenta! Leste innlegget ditt og følte at du virket veldig bekymret..Og det er jo ikke noen god følelse å sitte med når du skal ha uttak i morgen og allt! Jeg har brukt Haugesund sykehus i hele vår prosess som startet i 2002, og har ikke noe annet enn positivt å si om dem, opplever dem som menneskelige og flinke på det de driver med. Har ikke kommet i mål, men dette laster jeg ikke sykehuset. De har vært behjelpelige og gitt meg informasjonen jeg har hatt behov for i alle ledd av prosessen. Derfor blir jeg litt overrasket over hvordan du oppfatter dem! KLart vi er forskjellige og opppfatter ting ulikt, men du må bare stå på og spørre om du har mye ubesvarte issues..De er jo et offentlig sykehus, og har ikke annledning til å degge like mye for oss som de private,men jeg føler iallefall at de er flinke der.. Og at den legen som utførte ul uttaler seg om medisineringen blir for meg veldig spesielt,de har ikke grunnlag for å si noe om denslags.De har ikke utdanningen som tilsier at de kan uttale seg hvis de ikke selv jobber med ivf! Jeg har selv vært oppe i 450ie, så dosen din skal du ikke bekymre deg for, den er ikke spesielt høy.Mange begynner første runde på tilsvarende doser. Så bare prøv å slapp av Pergo, dette går så bra så.. Lykke til med uttaket, skal tenke på deg! Klem, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141329710-f%C3%B8ler-jeg-har-valgt-feil-sykehus/#findComment-141330803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 24. januar 2010 #4 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei Pergojente Tror nok de i Haugesund kan sine saker...iallefall har jeg tre venninner som har blitt gravide med ivf der, to på første og en på andre forsøk. Jeg synes ikke dosen din høres så høy ut, har gått på samme mengde selv, og vet mange blir medisinert mer en dette. Prøv å slappe av og heller tenke at de som jobber der faktisk kan jobben sin - det er dette de gjør hver dag. Det var jo beklagelig at dine to befruktede egg var blitt kassert, men hvis de ikke har begynt å dele seg etter en dag er det kanskje heller ikke liv laga og noe å fryse ned eller evt sette inn...? Ønsker deg alt godt og håper det lykkes for deg denne gang - og du - prøv å tenke positivt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141329710-f%C3%B8ler-jeg-har-valgt-feil-sykehus/#findComment-141330883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå