Maglill_28 Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Hei. Jeg er litt over 4 uker på vei, og har siden jeg fant ut at jeg var gravid (for 3 dager siden) hatt smerter nederst i magen. Det jeg ikke liker er at det er mest sentrert ned mot lysken på venstre side. Det øles som om at man drar i noe nede til venstre. Kjenner det mest hvis jeg sitter,eller ligger på sofaen. Det beste er å være i aktivitet. Kan dette være svangerskap utenfor livmoren eller er dette helt normalt?? Hvorfor er det sånn isåfall? Jeg har ikke hatt noen form for blødninger foreløpig...
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Lurer på det samme selv... =) Men TROR det er normalt. At vi kjenner livmora strekker seg eller noe..
frøkenlinn Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 jeg har det også slik. Bare på høyre side... Innbiller meg at det er der lille spiren festet seg jeg og holder til.. Hihi. hadde festesmerter der også... Sikkert ganske masse bøy og tøy nedi der.
Susi79 Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Det er helt normalt. Jeg hadde også de samme smertene som deg i uke 4, i rykk og napp, det er nok bare strekk i livmor. Men skjønner bekymringen din. Jeg har vært på privat UL etter dette og da lå barnet akkurat der som jeg hadde ondt. Alt var vel, så alt står nok bra til skal du se:)
Maglill_28 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2010 Så godt å høre at jeg ikke er alene, og at det sannsynligvis ikke er noe å være urolig for. Det er ikke måte på hvor bekymret man blir. Man føler seg litt hjelpesløs så tidlig i graviditeten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå