Gå til innhold

Som en "ballong" på eggstokken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vondt i nedre del av magen, ved livmor. Men det er verst på høyre side. Det kjennes ut som en tung ballong som henger der som disser når jeg går, men det er jo ikke noe der, bare inni kjennes det ut som. Smertene går noen ganger bakover mot ryggen, også på høyre side. Merkelig. Har ikke tenkt noe særlig over det før i går, men det har vært sånn noen dager... Noen som vet hva det kan være, eller har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde villet dratt til legen jeg, det er en mulighet for at det er syste ( helt ufarlig) men kan være vond om det begynner å sive ut veske av den...jeg har hatt det selv, det er fryktelig vondt?

Skrevet

Det er ikke fryktelig vondt. Det kjennes bare ut som det er noe der og at det trykker på så det kjennes ut som jeg må tisse selv om jeg nettopp har vært på do. Og det er verst når jeg går.

Skrevet

Blære katarr kanskje? Hvor langt er du i syklusen?

Skrevet

Jeg er på cd 21 i dag. Har ikke funnet el denne pp så jeg vet ikke om den har vært, men har iallfall ikke fått positiv el test.. Med ved blærekatarr, skal det ikke svi når man tisser da da?

Skrevet

Hm... har lest litt om cyster på eggstokkene på nettet nå, og jeg må si jeg blir litt skremt. Kanskje jeg skal bestille meg en legetime i morgen... :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...