Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Er det noen som ikke er fornøyd med flaskeposten.org?? Jeg har såvidt vært innom, kan ikke si at jeg er helt fornøyd. Trodde den skulle være mer opplyst, syns det er litt "tungvint" å finne frem til det man kanskje lurer på.
blomstre Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Med tanke på at den drives av privatpersoner som i det hele tatt har giddet å ta seg bryet så synes jeg den er helt fantastisk! De har det ikke som jobb, men driver nettstedet i sin fritid. Men de som driver den setter pris på, og er avhengige av tilbakemelding fra brukerene, også negative. Jeg har selv kommet med noen forslag til forbedringer til dem og det ble tatt til etterfølge. Send dem en mail, men husk vær konkret i din tilbakemelding, da generell synsing kan være vannskelig å gjøre noe med. Heia flaskeposten! Og takk og lov for at dere finnes når myndighetene ikke greier å gi den informasjonen de faktisk er pålagt å gi. :-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Ja det er jeg helt enig med deg i, at det i det hele tatt finnes info om alt vi lurer på om flaskemating. Når man ikke kan få det andre plasser som på en hs, så e det bra at det finnes på flaskeposten:) Man skulle tro verden var kommet litt lengere enn den er kommet. At de ikke greier å gi info på en hs engang, ufff ufff.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Jeg synes siden er bra, men synd at forumet er så stille. Vi er to stk der inne nå som prøver å blåse liv i det igjen. Så kom kom :-)
Mor Løvehjerte Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Legg ut et eget innlegg her om det, så kanskje flere blir med!! ) Vi er ferdige med flaskene her i huset, så for min del holder det å holde et øye med hva som foregår her inne, og hjelpe med å dytte på HOLDES OPPE-trådene, men ønsker at dere fortsetter engasjementet, dere "nye". : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå