Gå til innhold

Hva syns dere om dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veel......blir litt for likt Odette, som jeg tror er navnet på en eller annen Barbiefigur min datter sitter og ser på TV........

Men om man er inne på den sjangeren så....

Min filosofi er iallefall at de bør ha et "skjennenavn" som også tåler å bli ROPT ut.... ;-)

Men det er jo et vakkert navn da.......

Jeg synes det funker! Jeg syns det er fint med litt sånn "tippolde- og oldeforeldre navn". Og etter det jeg tror så er dette et navn som ble brukt en del tidligere, i allefall som mellomnavn!

Jeg synes Alette er mye bedre enn Anette :)

takk for svar....:)

Jeg vil nemlig ikke at folk skal tenke "sa hun anette?" Jeg liker ikke Anette.

Men jeg tenkte å slenge på Emma, altså Emma-Alette. Kan man rope det? Vil ikke at hun ender opp som bare emma. For pop...

Annonse

Det bli et navn ja! Det blir også en annen uttale når man slår bindestrek i mellom, for da uttales navnet i ett og ikke hver for seg. Derfor skrev jeg at uttalen kom til å bli "Emmalette" :)

Heter selv Ann-Jeanett...Og blir aldri, aldri bare kalt Ann!

Annonse

Takk for tips -tulla-...Alle meninger teller:)

Jeg ser den, at å "slenge" på et ekstra navn er unødvendig. Men jeg syns at med bindestrek, blir kjedelige Emma mye mer speielt. Og at det frisker opp gamle Alette.

Har du noen forslag til andre navn før -Alette?

Det har jeg ikke tenkt på faktisk:) Liker hverken det ene eller det andre. Likte bare disse navnene og ville spørre dere om det gikk "ann" å si uten at det hørtes feil ut...Da er det jo bra med tilbakemeldinger som dine:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...