Gå til innhold

Fler som har avstandsforhold mens dere er gravide?

Anbefalte innlegg

jeg har en kjæreste som bor i østerrike, vi har ikke vært sammen mer enn ca 8 mnd. graviditeten var ikke planlagt da, grunnet omstendighetene ,men begge vet at vi har funnet kjærligheten i vårt liv, så det er det ingen tvil om. Allikevel kjedelig å ikke bo sammen nå når jeg er gravid, og pendle for å ses, men han flytter hit i juni, før det må han pendle så ofte saom mulig. de fleste her er vel godt etablert, ingen som har en mann som også pendler by any chance?hehe

Fortsetter under...

Hei! Jeg har det på samme måte! Jeg er litt stuck her jeg bor, frem til sommeren, pga utdannelse i kommunen. Og han har barna sine 2. hver uke - så den uka han har barn er vi på hver vår kant. Vi flytter sammen i juni - og det skal bli utrolig godt! Kjedelig å ikke kunne være sammen hver dag, men på den andre siden - kan jeg være sur og hormonell alene, og han få en pause fra gravide meg! Vi sliter ikke på forholdet iallefall! Hehe..

åh, det var jaggu meg godt å hløre om en i samme situasjon. følte meg alene med dette gitt. ja, er leit å ikke bo sammen enda, man vil liksom dele alt sammen. samtidig vet jeg han kommer hit i juni, det er godt å vite. jeg har heller ingen problemer så langt, føler meg helt normal, er ut i 12 uke nå, så hadde vært verre hvis jeg slet med diverse plager. synes det går greit, selv om jeg selvfølgelig kunne ønske han var her. jeg er også stuck her pga har min egen kafè. så dere får ihvertfall de siste mnd sammen, hele sommern, slik som oss, det er noe å glede seg over:)

enda en her! Jeg og forloveden min bor på hver vår kant av landet pga jobben hans...:( skikkelig kjempetrist syns jeg d er da,men kanskje litt ekstra tungt for oss fordi vi har et barn fra før av som bor sammen med meg.. Er jo vant til å være 2 om alt i hverdagen sånn egentlig,men d går mye bedre nå når vi er blitt "vante" med situasjonen om dere skjønner :)

å fra juli av blir vi sammen hveeer dag,det blir så godt d!!:D gleder meg som en unge! <3

meen,som du Verruca sier,så er d litt godt å kunne være sur alene,hehe, er innmari mye sur for tia altså!:P

dessutn er jeg lite tiltrekkende for tia,skikkelig uren hud,oppblåst å føler meg bare "småfeit",å håret blir fett bare jeg tar i d syns jeg altså!

å sexlysta mi er ikke tilstede for tiden :P

så får tenke på alt dette når d føles aller mest ensomt ;)

Når har dere termin da? Går graviditeten greit?:)

Jeg kjenner meg igjen! Sur og grinete, og veldig nærtagende! Man kan ikke fleipe mye med meg for tiden! Så det er egentlig greit at vi kun sees 2. hver uke :) Lite tiltrekkende og opplåst ja! Det skal jeg love deg! Hehe :) Jeg har foreløpig termin 11. august. Utenom at jeg er sur, går graviditeten veldig greit. Jeg var kvalm frem til 11 uke, men nå merker jeg mindre til det - og det er deilig :)

ja slitsomt at jeg tar alt så negativt til meg,tåler lite av velmenende ord..

Ok,jeg har termin den 22august ca.. Har også vært endel kvalm å i fryktelig dårli form,sånn uggen hele tida liksom.. Frokost er en nødvendighet,d må jeg spise omtrent med engang jeg har stått opp,ellers kommer uggenheta å litt småkvalme.. Er vel uke 11 til helga så håper formen blir helt fin snart :)

Var ikke noe kvalm med lillegutt,bare i superform, så dette blir spennende!:D selv om jeg innerst inne tror d blir en gutt til..:)

Annonse

Jeg har tenkt tanken selv, har en gutt fra før - og var ikke noe kvalm i det svangerskapet! Veldig spent på om det er en jentebaby nå - eller om svangerskapene bare er forskjellige tross samme kjønn! Hvorfor har du en følelse på at du har gutt i magen nå? :)

godt vi er flere om det;)!!!n¨å vil jeg ikke gni det inn her, men jeg har faktisk ingen plager, ingen kvalme, ingen humørsvingninger, ikke sur, ikke trist, bare glad, fornløyd og harmonisk. masse energi og føler meg egentlig heløt topp, merker nesten ikke noe forskjell jeg. er bare til tider veldig trøtt, men det er fordi jeg må opp på do så mange ganger om natten ,det har gitt seg litt nå da. uke 13 imorgen, så jeg slapp visst unna kvalmen jeg;)håper formen blir bedre da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...