Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Hei. Ser du har litt peiling på diverse her å lurer på et par ting hvis du orker å svare meg Mini spiser 1 liter MME i døgnet og noen ganger opp til 1,3 liter. Har fått med meg såpass at det ikke er bra for han men HVA er det egentlig som er farlig? Og hva kan jeg gjøre med denne utviklingen? Må jo nesten få nok mat. Hvis det har noe betydning er mini 3 mnd. Håper du tar deg tiden til å svare
blomstre Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Hei Orker alltid å svare så sant jeg er innom :-) Det er riktig at det ikke annbefales at de drikker mer en 1 liter over tid, en gang i blandt går helt fint. Årsaken er at man er redd for overbelastning av nyrene - så noe man bør ta på alvor altså. Det beste er å rådføre deg med din hs, hun kjenner barnet ditt bedre og kan gi dere et tilpasset råd. Av de to variantene jeg kjenner til, så kan enten problemet være at babyen overspiser, ikke kjenner når den er mett, og må rett og slett begrenses. Andre får råd om å starte med grøt litt tidligere fodi barnet har behov for det litt før "normalen". Men som sagt, dette MÅ du forhøre deg med hs om som kjenner ditt barn.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Du er virkelig en knupp blomstre . Ja jeg skal ta meg en prat med HS men det var mest det om hva som var så farlig jeg lurte på. Noen snakket om hysteri så det var greit å vite det faktisk kunne være farlig. Tror nok mini kjenner metthet men har behov for mer likevel. Mulig vi må begynne på grøt etterhvert men gjør ingenting uten HS i ryggen. Tusen takk for svar
Mor Løvehjerte Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Sunt bondevett er noe helt annet enn hysteri! Syns det er bra du spør, jeg! Det er mange før deg som har lurt på en million timg! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå