Gå til innhold

Noen fra Tønsberg med termin i sep-10??

vær82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

formen varierer litt..veksler til tider på å være kvalm til å være kjempe sulten.. kan egentlig ikke klage, leser om de som spyr hele dagen.. jeg har termin 19 jeg da :) er en del mer trøtt jeg også, legger meg tidlig hver kveld og er som regel trøtt med en gang klokka nærmer seg 18.. hehe.. vi ble litt overrasket da testen ble positiv, har liksom ikke prøvd bevisst.. men er selvsagt glade :) enn deg/dere??

Annonse

her er alt palnlagt og tilrettelagt :) hvertfall planlagt over tid så hæla i taket etter mange negative tester da det som et lyn kom to lilla streker på displayet :)

detta blir en liten odelsgutt eller odelsjente :) spennende, vil ikke vite hva det er vil du??

vi er glad til uansett.

Vi hadde ikke planlagt at det skulle skje så fort, så dette var litt overraskende.. Jeg har veldig lyst til å vite hva det blir, har alltid villet det.. Mannen min vil ikke, men han har vel egentlig ikke noe valg siden jeg vil vite :) Får se etterhvert da, mulig jeg ombestemmer meg. Har kommet inn i 10. uke nå, var forfærdelig kvalm i uke 8, men har gitt seg nå.. Håper jeg hvertfall.. :)

da er det 12+1 dag :) er så glad for det, da folk kommer med dumme råd om misting og div som har gjort at jeg ikke får sove. så da sitter jeg her da midt på natta. har akkurat grått noen tårer. spesielt svigermor som stadig sårer, med bemærkbare kommentarer om kroppen min. er helt normal i fasongen med et par og 60 kilo og hu kaller meg feit og står i med at siden jeg er så feit fra før vil det hvertfall bli værre nå..ikke tråkk så hardt når du går kanskje du rister ut ungen...klarer ikke helt å kose meg om dagen, blir stressa i kroppen og mye hode pine med tanker som ramser seg opp over hva hun sier og har sagt til meg siste tid......på hvilken måte trur hu at hun har rett til å si sånn. hu er jo ikke akurat så proposjonell selv. jeg er veldig såra.

Da jeg sa her om dagen åh endelig er 3 mndr gått.....ja det er jo ikke noe særlig langt og alle kommer til å miste en gang i livet....

blir deppa og ser kun frem til ul jeg nå, blir så redd noe er galt. har tatt det helt med ro frem til hennes innspill.

tror jeg nå mulig vil vite hva det er.......men jeg får se....

skal til jordmor på mandag, og det er et målretta mål for å si det sånn. så håper jeg det er ul der sia jeg er blitt redd.....men jeg vet jo ikke hva som skjer der.

håper alt går bra med deg og den lille :) og at du har sluppet slike hæslige kommentarer fra folk du håpa skulle fokusere på alt det gode og ikke vonde som kan skje....

• 2 uker senere...

Hmmm,, Det høres hvertfall IKKE noe hyggelig ut! Jeg har ikke opplevd noen sånne kommentarer.. Jeg syns at ho svigermora di mangler sosiale-antenner!! Skal da ikke være mulig å si noe sånt no.. Jeg er litt mer hissig enn vanlig om dagen, så jeg hadde nok bedt min sivgermor dra ditt peppern gror hvis jeg hadde fått sånne kommentarer :)

Jeg er 11+4 (tror jeg), blir 12 på fredag så gleder meg til å kunne fortelle det til litt flere enn de nærmeste. Håper det gikk bra hos jordmor og at du fikk ul :) Vi var på en i uke 10, kunne ikke vente. Så både armer og bein, hørte hjertet også. Var stort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...