Euphoria: M. Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Selve navnet er vakkert. I min gate, men det er for mye assosiasjoner knyttet til det.. Litt sånn som An-Magritt..
Lova80 Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 ååååå, det var fint! Er det ikke et dikt eller en roman som heter det også? Kunne ikke kalt et barn det, altfor travelt å bruke.. Men på trykk er det vakkert.. Lilja er mitt forslag, enklere i bruk... :-)
Blomstersara Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2010 Kjempevakkert på trykk og i ordlyd ja, men kanskje litt langt for min smak. Åro og Lilja er jo også navn, som er litt kortere. Kan brukes som kallenavn kanskje... Flere kommentarer?
Muscat1 Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Det er spesielt, men fint. Har du googlet Årolilja? Prøv det, hun er en smykkedesigner i Tronheim som lager stilige tovete smykker. åroliljadesign.no
trebarnsmamma84 Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 stilig=) Årolilja og Bendik er ein fin sang=)
Lala12 Skrevet 26. januar 2010 #11 Skrevet 26. januar 2010 Vakkert som idé, utrolig flott på trykk --- men kanskje litt vel sært i praksis. Når det er sagt: Kunne sikkert ha vendt meg til det. Og det er på ingen måte stygt, tvert imot, bare veldig uvant som personnavn.
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #12 Skrevet 26. januar 2010 Pent navn - men jeg fikk assosiasjoner til hestenavn (travhester) liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå