Gå til innhold

Til J76 :)

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?? Lenge siden jeg har hørt noe fra deg...

Håper du kikker innom sidene her og oppdaterer oss litt :)

Klem fra en som tenker på deg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt :)

Skrevet

SÅ koselig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alt vell med meg :-) Jeg begynner iny jobb neste uke og satser på å gå igang med prøvingen innen kort tid. Jeg er rammet av "snill jente" syndromet og kjenner så angst på å bli gravid på ny arbeidsplass, men vet jeg må sette oss først og kjøre på..... Jeg har hatt lang pause fra prøving og bevisst holdt oss unna eggløsning, og det har vært så deilig, så må innrømme at jeg gruer litt for prøvingen igjen, å bli skuffa hver mens..... Og du da kjære snuppis? hvordan er livet? Stor klem

Skrevet

Prøver å roe meg litt ned med prøvingen her også ja - men å legge nesten 2 års prøving på hylla er jo ikke lett... :/

Akkurat som deg lider jeg av "snill pike" syndromet og kjenner selv "angst" for å bli gravid på ny arb.plass, men har jo kjørt på som før allikevel, på CD 21 i dag, bare 1 uke igjen til IKM (ser du? Jeg er fortsatt opphengt i syklusene mine, huff).

Jeg begynner i ny jobb den 10.februar (bare 14 dager til!) og det er ikke fast en gang - heller ikke noe engasjement eller vikariat - bare noen ekstravakter på mitt lokalsykehus, arghhhhh - plutselig er livssituasjonen blitt radikalt endret på det økonomiske plan - er bare 60% også, så skulle gjerne hatt 80 eller 100% i forhold til å opparbeide meg nye rettigheter ifbm svangerskapspenger/permisjon etc, etc...

Tenker jo samtidig at vi ikke skal ha dårlig samvittighet dersom vi bli gravide - det bør arb.giver vite at vi er kvinner i fertil alder og det bør ikke komme som noen "bombe" for å si det sånn - men jeg vet akkurat hvordan du tenker, for tenker jo litt mye sånn selv også :/

Ønsker deg lykke, lykke til med ny jobb neste uke!!! Og så håper jeg at spiren sitter hos deg om ikke så altfor lenge.

Stoooooor klem tilbake :)

Skrevet

Så spennende da meg og snuppis, da begynner vi nesten på likt i ny jobb :-) Jeg har en drøm om at det kanskje er det som skal til for at det skal klaffe for oss, litt ytre forandringer. Jeg krysser fingrene for at det klaffer snart det har du virkelig fortjent! Jeg skal virkelig jobbe med flink pike syndromet og håper vi i løpet av denne våren kan skravle inne på 1 og 2 og etterhvert 3 trim .-) Stor klem og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...