hmmm? Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 jeg er ikke gravid enda, men prøver. Har begynt å tenke litt på dette her den siste tiden og lurer litt på om fødsel nr 2 vil bli like "lett" som den første.. Den var unnagjort på 6 timer fra vannavgang til jeg hadde han i armene mine... hvordan har deres fødsel nr2. vært i forhold til nr1.?
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har styrtfødsler,så nr 2 rakk jeg akkurat å komme inn på fødestuen Fort gjort kan man si
hmmm? Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 skummelt med styrt fødsler, får håpe du kommer deg til sykehuset neste gang også... Jeg skulle ønske jeg kunne bestille en fødsel som jeg hadde forrige gang... Helt super var den, sett med fødselbriller... hehe... er litt beskymret for at den neste skal trekke ut og bli kjempe lang.!
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Jordmoren min sist gang spøkte med at neste gang ville det gå minst like fort,kanskje like greit å føde hjemme sa hun. Og her sitter jeg,nettopp testet positivt med nummer 3 Synes fødsel nummer 2 var knall jeg:) Det gikk så fort,og jeg var i min beste form etterpå,ikke et eneste rift. Dro hjem dagen etterpå. Tar gjerne en slik igjen Men man kan vel ikke bestille slike Når har du termin?
kinderegget Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Jeg fikk også styrtfødsel med nr to, men antakelig forde jeg ble satt igang. Min første fødsel var lang og hard. Vet ikke hvilken jeg syntes var "best". Til Trininho: Du får vel tilbud om å bli satt igang før termin på sykehuset da? Så du slipper å føde i bilen etc. Har ei venninne som ble det med tredjemann etter to styrtfødsler....
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Hmmm...skeptisk til å bli satt i gang..uten å helt vite hvorfor:) Visste ikke at man kunne bli det pga styrtfødsel. Nå fødte jeg 14 dager for tidlig sist og da,og det gikk sinnsykt fort. Våknet nesten med pressrier. Hvor lenge før fødselen ble venninnen din satt i gang?
hmmm? Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2010 jeg er ikke gravid enda, men kanskje om en liten stund ;o) hehe, vi har begynt å prøve på nummer 2 etter at jeg fikk vite at bestevenninnen min er gravid ) klaffer det denne månden så blir det ca 2 mnd mellom barna våre ) hadde vært kjempe kjekt... *krysser fingrene* Trininho _gravid nr 3 : jeg har også hørt det at man kan bli satt igang når man har hatt styrtfødsler tidligere.. du får forhøre deg med jordmoren eller legen din. de må jo ha greie på slikt.
mamma til 3:) Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 Min første fødsel tok tre timer fra vannet gikk, og andre tok åtte timer og begynte med at slimproppen gikk:) Så det er vel veldig individuelt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå