Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Har en på 14 mnd som vi har slitt med aldri så lenge. Han våkner for en skvett pupp x flere per natt. Har til og med begynt med flaske nå. Ammer litt enda, men strengt tatt trenger ikke gutten mat om natten. Er ganske robust. Føler vi har prøvd alt. Noen flere som har erfaring med sove Karin evt har noen gode råd? Vi har rett og slett ikke hatt overskudd til å være konsekvente. Når man har flere barn og jobb som krever sitt. Utrolig hvordan et lite barn kan slite ut en famile. Sliter selv med søvnen. Ligger bare om natten og venter på at han skal våkne og teller timer til jobb. Faktisk så ille at jeg var sykmeldt en uke nå, for å ta tak i problemet. Selvfølgelig ble gutten syk, så da kunne vi ikke ta det likevel. Noen gode råd?
Gjest yrild Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Jeg beklager å måtte si det, men dere må bare være beinharde noen netter så går det over. La ham være i sengen sin, trøst han kos med ham, fortell ham at nå er det natt og han må sove, men ikke ta ham opp og ikke gi verken flaske eller pupp.. når han skjønner tegninga blir det bedre :-) Vi brukte 4 dager og etter det sover han de fleste netter igjennom og hvis han våkner er et par hsjjjj og litt klapping på hodet stort sett nok til at han sovner igjen. Skjønner at dere ikke orker å være konsekvente med flere barn og jobb, men det er nok den eneste muligheten... Lykke til :-)
Collette Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Jeg er enig med yrild og Karin Naphaug vil si akkurat det samme. Det er utrolig tøft mens det står på, men det er også tøft for dere nå og sånn kan dere jo ikke ha det i lengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå