Gå til innhold

Skravletråd for vi som er over IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle starte en tråd og se om flere er i "min" situasjon.

Dele frustrasjon og testing kanskje

Jeg hadde ikm på torsdag. Har hatt mensensmerter siden onsdag, men fortsatt ingen TR, som er veldig merkelig for meg, da jeg alltid får mensen den dagen jeg skal og etter to dager med mensensmerter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du testet??:D

Hørtes jo veldig lovende ut det her:)

Skrevet

Ja, jeg har hatt andre symptomer også, men er så redd for at kroppen min lurer meg. Så har bestemt meg for å prøve å vente til torsdag ihvertfall. Kommer sikkert til å sprekke der men. :)

Vi har prøvd så lenge at det virker litt rart å tenke på at nå kan det ha klaffa.

Jeg går igjennom en regle i hodet hver gang jeg tenker på det. En ond sirkel er det vel. Der jeg tenker at jeg sikkert ikke er gravid, men jeg må jo være det pga alle rare symptomene som jeg aldri har hatt før, men så tenker jeg at det er sikkert bare kroppen min som tuller, og sånn går dagene. litt resignert kan du si

Skrevet

9 dager over ikm =/ Testet negativ igår, men ingen mens idag. å ingen tegn til att den skal komme! Hmm.. Veldig frustrerende !=(

Men får vondt av å til nedi høyre sia på magen..

Hva trur dere? Hvor langt er det mulig å teste negativt, men å være gravid?

Skrevet

Jeg har ei venninne som gikk over ikm (hun var ik prøver da) tok tester hjemme. var vel 5 stk lr no. alle negative. så tok hun 8 tester hos legen. alle neg. Fikk til slutt ultralyd og hun var 4,5 mnd på vei

Skrevet

Hadde også ikm torsdag. Tok test igjen i dag (morgenurin), neagtiv. Hadde litt menssmerter, men de er over. Skal du vente til torsdag 28. med å teste igjen? Kanskje jeg skal holde meg til torsdag også....

Skrevet

Hei :-) Hadde ikm i går - testet negativt, og ingen tante rød har kommet enda. Om ikke den kommer, får jeg teste på nytt om noen dager :-) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hadde noe brunt lignende i trusa når jeg var på do isted, like mye som en lillefinger negel=/ ikke mye men..

Ikke noe mensen smerter som jeg bruker å kjenne før mensen kommer..Hmm

Om jeg ikke er gravid, vil jeg den skal komme nå, sånn att vi kan begynne å prøve på nytt=)

Skrevet

Hadde IKM mandag. Testet neg fredag. To negative tester tidligere i uka også...

Skrevet

Om det er meg du mener, så hadde jeg tenkt å vente til torsdag ja. Vil ikke bruke en test nå, som viser seg bortkasta. Tror jeg er litt cursed når det gjelder testing og mensen, for jeg får alltid mensen et par timer etter testing. Så for å ikke jynxe meg selv, venter jeg. Gubben er småsinna da, fordi han vil så gjerne vite. :) Søt da

Skrevet

Hadde ikm på onsdag..fortsatt ingen tr..negativ test på fredag...

sukk

Skrevet

Hadde IKM på torsdag, ingen mens i sikte.

Tester så og si hver dag, i morgen ryker den siste testen. Men har en herlig mann som sier at jeg bare må teste, han kjøper flere, hehe, klarer ikke å la være å teste.

Sliter veldig med sureoppstøt, slike jeg kun hadde sist jeg var gravid, men da testet jeg positivt 3 dager før IKM.

Spennende, men merker jeg blir veldig skuffa om tr dukker opp nå.

Lykke til jenter!

Skrevet

Hadde ikm på onsdag/torsdag og ser foreløbig ikke noen tante heller. Pleier å spotte noen dager før ikm, denne gangen ser jeg overhodet ingeting blod. Testa negativt på fredag og tenkte å ta en ny på onsdag om ikke tanta har dukka opp til da.

Har hatt veldig mye mens smerter i helga og mye stikkinger på begge sidene og mye blank utflod. Igår var jeg små uggen også som ga seg når jeg spsite litt.

Skrevet

Og 5 dager over ikm ser det ut til at jeg begynner å blø :( Blæh...

Skrevet

HEisann! Nå er det 2 mnd siden sist TR. Tok en test isted, men den var negativ. Detter stopper virkelig opp for prøvinga! Skal til legen 8 feb. For og snakke om videre hjelp til graviditet.

Skrevet

Min TR kom også i dag, 7 dager over IKM...:(

Skrevet

Jeg trodde at jeg hadde IKM på lørdag, men har så uregelmessig syklus at kan aldri vite. Testet uansett neg i dag tidlig:(

Tror jeg hadde EL mellom 03.og 06. jan.. Er alt håp ute for meg? Det som er så rart er at jeg har følt meg så gravid, men men... det er vel bare å forberede seg på ny pp når/om/hvis mensen kommer :(

Skrevet

Jaja. I dag har jeg hatt litt rosa på papiret, så regner med at TR kommer i mårra. Jaja. Da blir det to år og start på utredning neste uke. Var å tok blodprøver i dag, så tok en sjanse der, men var tydeligvis ikke så dumt. Lykke til dere andre ihvertfall. Skulle gjerne vært mere "peppy" men er veeeldig langt nede nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...