Gå til innhold

Beholde "goder" i permisjonstiden??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Er det slik at man beholder evt "goder" som gratis mobil, internet, forsikringer og at arbeidstaker fortsetter å betale pensjonsforsikring under permisjonstiden?

Har ikke tatt det opp med arbeidsgiver enda, så ville bare sjekke at dette stemmer da de har en tendens til å prøve å "lure" seg unna om man ikke selv vet hva man har rett på.

Fortsetter under...

Vil tro at dette i stor grad er opp til arbeidsgiver og hvilke avtaler som er gjort mellom arbeidstaker og arbeidsgiver. Alle slike "goder" er jo nettopp det - ekstra goder som gjør det ekstra attraktivt å jobbe der. Hvorvidt disse godene også gjelder når man er i permisjon vil nok variere fra arbeidsplass til arbeidsplass.. Du må nok snakke med arbeidsgiver og høre hva som er ordningen der - kanksje dere har en personalhåndbok som omtaler dette? Evt kan du snakke med tillitsvalgte om du er organisert..

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg dytter litt jeg og. Ingen som vet?

Vi må fylle ut “Inntekts- og skatteopplysninger

for arbeidstaker”

Der står det :

3.28 Betales vederlag for naturalytelsenunder sykefraværet?

Dersom dette er tilfelle – vet noen om summen blir trukket fra de 6G? Min arbeidsgiver betaler ikke over 6 G. Dersom dette er faktum, loner det seg jo ofte å betale mobil selv da arbeidsgiver har ett dyrt bedriftsabo ..

Noen som vet?

Takk for hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...