Gå til innhold

Problemer av Nan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt NAN til vår datter på 6 uker i 3 uker nå og hun har skreket mye på kvelden, ikke dagen. Har prøvd merker uten kumelkprotein, men de likte hun ikke. I går kjøpte vi Hipp og hun har for første gang på 3 uker ikke hatt skrikeperioden sin på 3 timer på kvelden. Men hun gulper mer av Hipp. Lurer på om jeg skal prøve Collett, men finner det ikke på butikkene her, noen som vet hvilke matvarekjede som har dette ? Hun har heller ikke hatt problemer med avøring av Nan, men kan det lønne seg å tilsette malt i Hipp eller Collett ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Mener jeg har sett Collett på ica...

Veldig forskjellig hvorvidt de har behov for malt i melken, så man bør ikke begynne med det før man ser at det er nødvendig. Vær nøye med oppmåling av pulveret,samt å blande i pulveret ved den temperaturen som står på pakken. For mye pulver og/eller gal temperatur kan være med på å gjøre melken tyngre fordøyelig.

Håper du finner det optimale merket for jenta di som hverken gir magevondt, gulping eller treg avføring!

:-)

Skrevet

Her, i Trondheim, har de Collett på ica og på coop (i alle fall obs og prix...). Det er collett som har vært best her også. Han gulpa masse av de andre. Gulpa av collett også, men ikke så mye. Men prøv å gi den ei lita stund før du evt tilsetter malt. Vi brukte litt malt i en periode, men det er ikke så mye som skal til. Helsesøster sa at vi kunne bruke 1 t-skje fordelt på et helt døgn til de aller minste.

Skrevet

Her i Sarpsborg har jeg sett de har Collett på Mega og Ultra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...